سایه کونته روی سر سولشر

به گزارش کنفرانس هکا، شیاطین سرخ ممکن است به جمع تیم هایی بپیوندند که خواستار استخدام کونته هستند.

سایه کونته روی سر سولشر

ایران ورزشی - تساوی خانگی برابر چلسی در یک بازی پر افت و خیز تداوم روند ناکامی های تیمی بود که حالا همه نسبت به آینده اش بیمناکند. خوش بینی های اولیه درباره اوله گنار سولشر خیلی زود رنگ باخته و سه شکست سنگین و تلخ برابر بارسا، اورتون و من سیتی به نظر اوله را به منطقه خطرناکی رسانده و منتقدین را بدبین نموده. پسر مکتب آقا فرگی کبیر که در قامت یک مربی موقت به اولدترافورد پا گذاشت اما به اندازه ای با منچستر فوق العاده نتیجه گرفت که حتی بدبین ترین افراد نیز به این نتیجه رسیدند که او فرشته نجات منچستر بعد از عصر سیاه پسافرگی خواهد بود و از همین رو مدیران سختگیر و مقتصد منچستر متقاعد شدند که سولشر آینده منچستر را رقم خواهد زد و قرارداد او را از سرمربی موقت به دائمی تبدیل کردند. یک قرارداد سه ساله اما بلافاصله بعد از امضای قرارداد، منچستر به ورطه ناکامی غلتید تا خوش بینی های اولیه خیلی زود جای خود را به تلخ اندیشی بدهند. هر چند درباره آینده سولشر فعلا حرفی به میان نیامده اما بعضی از اخبار از یک مربی جدید صحبت نموده اند.

در حالی که اکثر رسانه ها از نزدیک شدن باشگاه رم به استخدام آنتونیو کونته خبرهایی را منتشر نموده اند، اکنون گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه این مذاکرات به حالت تعلیق درآمده، چرا که امکان دارد منچستریونایتد هم به صف مشتریان این مرد ایتالیایی بپیوندد.

سرمربی سابق چلسی که پیش از شروع فصل گذشته از این تیم اخراج شد، اکنون بدون تیم است و تا الان پیشنهادهای مختلفی برای بازگشت به عرصه مربیگری داشته. اینتر، میلان، یوونتوس، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن مشتریان او هستند اما از رم به عنوان محتمل ترین مقصد او نام برده می گردد و حتی فرانچسکو توتی کاپیتان سابق و یک از مدیران فعلی این باشگاه و نیز کلودیو رانیری سرمربی موقع فعلی جالوروسی هم از ورود کونته استقبال نموده اند.

با این حال نشریه اکسپرس انگلیس در گزارشی مدعی شد کونته مذاکره با رم را به حالت تعلیق درآورده چون می خواهد، صبر کند و ببیند وضعیت اولگنار سولشر در منچستریونایتد چگونه پیش می رود.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ از وقتی که به جانشین قطعی ژوزه مورینیو در این تیم تبدیل شد، روزهای تلخی را سپری نموده و تیمش در 9 بازی اخیر خود متحمل 7 شکست شده است. همین مسئله سبب شده که آینده سرمربی سابق تیم مولده نروژ در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و با وجود تمدید 3 ساله قراردادش، تضمینی برای بقای او در کادر فنی من یونایتد نباشد.

اگر منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را نگیرد، آن وقت احتمال برکناری سولشر بیشتر هم خواهد شد و در آن شرایط کونته می تواند به بازگشت به لیگ برتر انگلیس امیدوار گردد. این در حالیست که پیش از این استخدام ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی منچستریونایتد هم از کونته به عنوان گزینه راهنمایی این تیم نام برده می شد.

12

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2986

به "سایه کونته روی سر سولشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه کونته روی سر سولشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید