پائولو سرجیو: برای تغییر نتیجه مقابل پرسپولیس نیاز به شانس و تمرکز بیشتر داشتیم، به غیر از پنالتی داور عملکرد خوبی داشت

به گزارش کنفرانس هکا، پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به این نکته اذعان کرد که تیمش برای تغییر نتیجه در دیدار مقابل پرسپولیس نیاز به شانس و تمرکز بیشتر داشته است.

پائولو سرجیو: برای تغییر نتیجه مقابل پرسپولیس نیاز به شانس و تمرکز بیشتر داشتیم، به غیر از پنالتی داور عملکرد خوبی داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پائولو سرجیو پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: بازی کردن مقابل پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی، کار آسانی نیست. برای بازی در اینجا و کسب امتیاز باید کمی هم خوش شانس باشید.

وی افزود: ما سه چهار شانس برای گلزنی داشتیم که باید از آنها استفاده می کردیم. نیاز به کمی شانس و تمرکز بیشتر داشتیم تا نتیجه را تغییر بدهیم. بازیکنانم نمایش خوبی داشتند و تلاش زیادی انجام دادند، ضمن اینکه ما نباید از پتانسیل بالای تیمی مثل پرسپولیس غافل شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این برد را به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. آنها خوب بازی کردند. هفته قبل من از کار داوری شکایت داشتم، اما این هفته به جز آن پنالتی که علیه ما گرفته شد، به نظرم داور بسیار خوب بود و روی کار خود تسلط داشت.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2084

به "پائولو سرجیو: برای تغییر نتیجه مقابل پرسپولیس نیاز به شانس و تمرکز بیشتر داشتیم، به غیر از پنالتی داور عملکرد خوبی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پائولو سرجیو: برای تغییر نتیجه مقابل پرسپولیس نیاز به شانس و تمرکز بیشتر داشتیم، به غیر از پنالتی داور عملکرد خوبی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید