زمان دیدار فولاد - پرسپولیس تغییر کرد، برگزاری بازی در استادیوم غدیر

به گزارش کنفرانس هکا، دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به میزبانی استادیوم غدیر اهواز برگزار می گردد.

زمان دیدار فولاد - پرسپولیس تغییر کرد، برگزاری بازی در استادیوم غدیر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق گفت: از آنجایی که پیش از این استادیوم غدیر را برای انجام رقابت های خانگی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به سازمان لیگ معرفی نموده بودیم، این بازی در غدیر انجام می گردد.

رضایی در ادامه گفت: امروز در این خصوص مذاکراتی با افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و همچنین سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام دادیم و مقرر شد که با توجه به تعمیرات سیستم روشنایی استادیوم غدیر، این دیدار دو ساعت زودتر و از ساعت 15 روز یکشنبه 21 بهمن ماه همزمان با سایر بازی ها در دیگر استان ها برگزار گردد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره استادیوم اختصاصی این باشگاه نیز گفت: بخشی از روند تکمیل فضای خارجی این استادیوم که به جاده های دسترسی و پارکینگ آن مربوط می گردد توسط شهرداری اهواز در دست انجام است و با توجه به تکمیل نشدن آن امکان انتقال بازی ها در این مقطع زمانی امکان پذیر نیست.

پیش از این قرار بود تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت 17 روز یکشنبه 21 بهمن ماه به مصاف هم بروند که با توجه به تغییرات اجرا شده این دیدار از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1832

به "زمان دیدار فولاد - پرسپولیس تغییر کرد، برگزاری بازی در استادیوم غدیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان دیدار فولاد - پرسپولیس تغییر کرد، برگزاری بازی در استادیوم غدیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید