وودی آلن فیلم جدید می سازد

به گزارش کنفرانس هکا، وودی آلن با ساخت پنجاه و یکمین فیلم سینمایی خود در تابستان سال جاری، به اسپانیا باز می شود.

وودی آلن فیلم جدید می سازد

به گزارش هالیوود ریپورتر، جدیدترین پروژه سینمایی وودی آلن در اسپانیا رقم می خورد و بازیکرانی از جمله کریستوفر والتس برنده یک دوره جوایز اسکار، جینار جرسون، والاس شون، سرگی لوپز، لوئیس گرل بازیگر فرانسوی در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. ساخت این فیلم از دهم ماه ژوئیه (19 تیر) در سن سباستین شروع می گردد.

مدیا پرو، استودیویی که ساخت این فیلم را بر عهده گرفته گفت، این فیلم در ژانر کمدی عاشقانه است و شوخی ها و بامزگی های خودش را از یک راه عاشقانه بیان می نماید و طبق گفته های مدیاپرو، این فیلم مثل فیلم های گذشته وودی آلن منحصر به فرد است. این استودیو قبلا به مدت 14 سال با وودی آلن در پروژه هایی مثل ویکی کریستینا بارسلونا و نیمه شب در پاریس همکاری نموده است که نظرات منتقدین را به خود جلب کرد و چندین نامزدی اسکار را به همراه داشت.

فیلم قبلی آلن دلون به نام یک روز بارانی در نیویورک بعد از اتهاماتی که دخترخوانده آلن به وی زده بود، توسط کمپانی آمازون بایگانی شد و به دنیال این اتهام، تعدادی از بازیگرانی که قبلا با وی همکاری داشتند گفتند علاقه ای به همکاری مجدد با وودی آلن ندارند.

اما در نهایت با شکایتی که وودی آلن از این کمپانی کرد و خواهان دریافت غرامت شد، کمپانی آمازون حق انتشار این فیلم را به خود وودی آلن واگذار کرد و این فیلم توسط چندین توزیع کننده اروپایی خریداری شد و به این ترتیب در چند کشور اروپایی و حتی در آمریکا نیز به اکران خواهد رسید.

  • خبرنگاران

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3553

به "وودی آلن فیلم جدید می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وودی آلن فیلم جدید می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید