ورود اینفلوئنسرهای چینی به خراسان رضوی

به گزارش کنفرانس هکا، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از ورود 11 اینفلوئنسر چینی به خراسان رضوی اطلاع داد.

ورود اینفلوئنسرهای چینی به خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران، سیدجواد موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: اینفلوئنسرهای چینی با هدف معرفی جاذبه های جهانگردی خراسان رضوی با موضوع مسیر جاده ابریشم، کاروانسراهای ثبت جهانی و حرم مطهر رضوی به استان وارد شده اند.

وی با اشاره به استقبال مدیران شهرستان نیشابور از این گروه چینی افزود: اینفلوئنسرها در شهرستان نیشابور از مجموعه تاریخی و فرهنگی عطار، خیام، شادیاخ و کاروانسرای عباسی بازدید می نمایند و پس از صرف نهار در هتل بوتیک دژ به سمت مشهد ادامه مسیر می دهند.

موسوی یادآور شد: فعالان برتر فضای مجازی و اینفلوئنسرهای چینی در پروژه ایران سلام، همزمان با عید بهاره چینی به مدت چهار روز (14 تا 17 اسفندماه) از مسیر جاده ابریشم در خراسان رضوی بازدید دارند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی خراسان رضوی، وی ادامه داد: بازدید از جاذبه های جهانگردی شهرستان های داورزن ، سبزوار، نیشابور، مشهد و طرقبه شاندیز از اولویت های بازدید این گروه اینفلوئنسر چینی است.

خراسان رضوی با دارا بودن جاذبه های متعدد جهانگردی از جمله تعداد 2042 اثر تاریخی، طبیعی و معنوی ثبت شده در لیست آثار ملی و 8 اثر ثبت شده در لیست یونسکو، سالانه میزبان بیش از 30 میلیون زائر و جهانگرد داخلی و خارجی است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 16 اسفند 1402 بروزرسانی: 16 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15715

به "ورود اینفلوئنسرهای چینی به خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود اینفلوئنسرهای چینی به خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید