وان پلاس 10 پرو شاید 21 دی رونمایی گردد

به گزارش کنفرانس هکا، وان پلاس گویا در نظر دارد در تاریخ 11 ژانویه سال 2022 (21 دی ماه) از گوشی های پرچم دار سری وان پلاس 10 که شامل دو مدل استاندارد و پرو می شوند رونمایی کند.

وان پلاس 10 پرو شاید 21 دی رونمایی گردد

بعد از مدت ها انتشار خبرها و شایعه هاب مختلف پیرامون برنامه های وان پلاس برای عرضه پرچم دارهای نوش به نظر می رسد بالاخره به یک تاریخ قطعی دسترسی پیدا نموده ایم. طبق آنچه امروز منتشر شده است، ظاهرا شرکت چینی 11 ژانویه (21 دی ماه سال جاری) را به عنوان تاریخ رونمایی از پرچم داران نوش در نظر گرفته است.

البته پیش از این هم مدیرعامل شرکت اعلام نموده بود که ماه نخست سال 2022 زمان رونمایی از این گوشی ها خواهد بود اما متأسفانه تاریخ دقیقی برای این موضوع اعلام نشد تا از آن تاریخ تا به امروز شاهد خبرها و شایعه های زیادی در این رابطه باشیم. بعضی از این خبرها و شایعه ها هفته نخست 2022 را به عنوان زمان رونمایی از سری وان پلاس 10 اعلام می کردند و بعضی دیگر هم اواخر این ماه را. اما یک ویدیوی تبلیغاتی که از این گوشی ها در کشور چین منتشر شده است نشان می دهد این محصولات قرا راست در تاریخ 11 ژانویه رسما رونمایی شوند.

اگر این ویدیو واقعا تبلیغاتی و از سوی وان پلاس باشد، بنابراین باید با اطمینان بگوییم وان پلاس 10 و 10 پرو در تاریخ یادشده رونمایی و راهی بازار می شوند. در غیر این صورت اگر ویدیو ساختگی و تراوشات فکر کاربران و علاقه مندان به محصولات وان پلاس باشد، باز هم باید منتظر بمانیم تا خبری رسمی در این رابطه منتشر گردد.

البته به خاطر داشته باشید وان پلاس به تازگی این سیاست را در پیش گرفته که در ابتدا محصولات خو را در کشور چین رونمایی و راهی بازار نموده و بعد از گذشت مدتی آن را برای کاربران جهانی در دسترس قرار دهد. بنابراین حتی اگر این تاریخ درست هم باشد برای کاربران چینی خبر خوبی به شمار میرود چرا که کاربران بازار جهانی باید مدت زمان بیشتری را برای این محصول منتظر بمانند.

همان طور که اشاره شد، وان پلاس 10 و 10 پرو قرار است دو نمونه از قطعی ترین محصولاتی باشند که در تاریخ یادشده رونمایی می شوند. اصلا معین نیست آیا شرکت چینی می خواهد به همراه این گوشی ها مدل دیگری را هم عرضه کند یا خیر اما فعلا که در رابطه با آن ها چیز خاصی نشنیده ایم.

در رابطه با دو مدل استاندارد و پلاس هم باید بگوییم که انتظار می رود تغییرات زیادی به نسبت یکدیگر نداشته باشند. به تازگی وان پلاس 10 پرو با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و البته اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک بنچ دیده شد. محصولی که به احتمال خیلی زیاد قادر خواهد بود با برترین های بازار در زمینه های مختلف رقابت کند و سربلند هم بیرون بیاید.

بعلاوه به نظر می رسد از لحاظ کیفیت دوربین هم شاهد پیشرفت هایی خواهیم بود که اگر اینطور باشد، می توان از این گوشی به عنوان رقیبی جدی برای گوشی هایی نظیر گلکسی S22 اولترا، پیکسل 6 پرو و آیفون 132 پرو مکس یاد کرد. البته باید دید این گوشی در عمل چه در چنته خواهد داشت چون معینات روی کاغذ معمولا اهمیت زیادی ندارند و نمی توان آن ها را مبنای بد یا خوب بودن گوشی ها دانست. البته وان پلاس برای طراحی دوربین این گوشی هم با برند هسل بلاد وارد همکاری شد که پیش از این هم در گوشی های سری وان پلاس 9 با آن آشنا شدید. برندی که با شروع همکاری اش با وان پلاس واقعا سطح عکاسی و فیلم برداری پرچم داران این شرکت را یک سر و گردن افزایش داد. ناگفته نماند سنسور اصلی دوربین این گوشی 50 مگاپیکسلی است اما متأسفانه از معینات و نوع سایر سنسورها خبری نداریم. اما ظاهرا یکی از آن ها باز هم 48 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود.

وان پلاس 10 پرو به عنوان یک پرچم دار قدرتمند به احتمال بسیار زیاد از یک باتری 5000 یا در کمترین حالت 4500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که گفته می گردد کاربر می تواند آن را با شارژر 80 واتی بسیار سریع شارژ کند. نکته جالب اینجاست که شارژر 65 واتی شرکت قادر بود ظرف مدت حدود 30 دقیقه گوشی وان پلاس 9 پرو را شارژ کند. حال باید دید این شارژر چه رکورد خوبی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

قلب تپنده وان پلاس 10 پرو تراشه 4 نانومتری و نو اسنپدراگون 8 نسل 1 است که می تواند تضمینی باشد بر موفقیت خوب این گوشی در مدت زمان بیشتر از سه سال چون این تراشه فوق العاده قدرتمند است. از نمایشگر 120 هرتزی با فناوری LTPO 20، پنل AMOLED خمیده با میزان 6.7 اینچ و اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض هم می توان به عنوان سایر قابلیت های وان پلاس 10 پرو یاد کرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13391

به "وان پلاس 10 پرو شاید 21 دی رونمایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 10 پرو شاید 21 دی رونمایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید