هتل وایت مونارچ ؛ از بهترین هتل های استانبول

به گزارش کنفرانس هکا، هتل وایت مونارچ استانبول همچون هتل رادیسون بلو شیشلی از جمله هتل های خوب این شهر است. دکوراسیون و استایل اتاق های این هتل ما را به یاد سبک طراحی دوره عثمانی می اندازد. هر اتاق از سیستم تهویه مطبوع مجزایی بهره برده و درونش یک تلویزیون با امکان تماشای شبکه های ماهواره ای قرار گرفته است.

هتل وایت مونارچ ؛ از بهترین هتل های استانبول

به وسیله تلفن می توانید با بخش پذیرش تماس برقرار کنید. اشیا گران قیمت یا مدارک و اسناد مهم همچون پاسپورت را داخل گاوصندوق اتاق نگهداری کنید. علاوه بر وجود یک مینی بار، یک چای ساز و قهوه ساز نیز در اختیار خواهید داشت.

درون حمام ها به صورت پیش فرض لوازم آرایشی بهداشتی همچون سشوار قرار گرفته اند تا از همراه بردن آن ها بی احتیاج باشید. لازم به ذکر است دیوار اتاق ها، عایق در برابر صدا است.

این هتل 4 ستاره امکانات تفریحی زیادی از جمله: سونا و آبگرم، مرکز تناسب اندام، مرکز ماساژ و استخر سرپوشیده را به جهانگرد های تور استانبول ارائه می دهد. میهمانان می توانند در آبگرم از ماساژی آرام که توسط کادری مجرب و ماهر ارائه می گردد نهایت لذت را ببرند.

همچنین مرکز تناسب اندام حرفه ای این هتل برای مسافران بسیار سرگرم کننده بوده و بعد از آن می توانند از استخر سرپوشیده یا حمام ترکی و سونا بهره ببرند.

در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می گردد و برای وعده های ناهار و شام نیز منوی انتخابی در اختیار گردشگران تور ترکیه قرار داده می گردد. یک رستوران در داخل هتل وجود دارد که انواع و اقسام غذاهای بومی ترکیه و غذاهای بین المللی را به میهمانان ارائه می دهد.

این رستوران بالکنی با چشم انداز بسیار زیبا دارد که شما می توانید وعده های غذایی خود را در آن جا میل کنید و از تماشای منظره های پیش رو لذت ببرید. همچنین تعدادی رستوران در فاصله کمی از هتل وجود دارد که در صورت تمایل با کمی پیاده روی، می توانید از آن ها استفاده کنید.

فاصله تا مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول و مرکز خرید پروفیلو حدود 300 متر است. برای رفتن به مرکز خرید جواهر باید 800 متر طی کنید. تا اولین ایستگاه متروباس کمتر از نیم کیلومتر فاصله دارید. فاصله تا اولین ایستگاه مترو از این کمتر است.

متاسفانه فاصله تا مرکز شهر یعنی میدان تکسیم و خیابان استقلال تقریبا زیاد بوده و حدود 7 کیلومتر است. البته با در نظر دریافت مساحت بسیار بسیار عظیم استانبول، این فاصله چندان زیاد تلقی نمی گردد! نزدیکترین مکان دیدنی را باید کاخ دلمه باغچه با فاصله حدودی 5 کیلومتری دانست.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: گردشبان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10147

به "هتل وایت مونارچ ؛ از بهترین هتل های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل وایت مونارچ ؛ از بهترین هتل های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید