نظامی پور: می خواهیم استقلال را حذف کنیم، در جام حذفی چیزی قابل پیش بینی نیست

به گزارش کنفرانس هکا، امید نظامی پور، مدافع تیم فوتبال گل ریحان البرز معتقد است که آنها حریفی جدی برای استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خواهند بود.

نظامی پور: می خواهیم استقلال را حذف کنیم، در جام حذفی چیزی قابل پیش بینی نیست

امید نظامی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تقابل تیمش با استقلال گفت: این بازی یک محک جدی برای ماست و گل ریحان می تواند پتانسیل فنی خود را در این بازی نشان دهد. بازیکنان ما به دلیل شرایط خوبی که در لیگ دسته اول داریم، روحیه بالایی برای بازی با استقلال دارند و امیدواریم در زمین خودمان یک بازی خوب انجام دهیم.

وی درباره شانس پیروزی تیمش در این بازی تأکید کرد: جام حذفی جام شگفتی هاست و چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست. سال ها پیش که در گسترش فولاد بودم با مربیگری فرهاد کاظمی به عنوان یک تیم دسته اولی به فینال جام حذفی آمدیم. حالا هم گل ریحان می تواند در این جام خودش را نشان دهد. ما تلاش می کنیم و عقیده ام این است که می توانیم استقلال را حذف کنیم.

نظامی پور درباره بازی محبت آمیز دو تیم گل ریحان و استقلال که چند هفته قبل برگزار شد، گفت: ما در آن بازی 3 بر یک شکست خوردیم که یک پنالتی را از دست دادیم و یک بار هم توپ را به تیر دروازه حرف زدیم. البته شرایط بازی محبت آمیز با رسمی تفاوت می کند، در آن بازی هر دو تیم از اکثر نفرات شان استفاده کردند و بازی از شرایط رسمی خارج شد.

مدافع تیم فوتبال گل ریحان در پایان با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ دسته اول شرح داد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و از شش بازی 12 امتیاز گرفته ایم. ما بازیکنانی خوب و کادر فنی توانمندی داریم و به چیزی جز صعود فکر نمی کنیم.

maeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6004

به "نظامی پور: می خواهیم استقلال را حذف کنیم، در جام حذفی چیزی قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظامی پور: می خواهیم استقلال را حذف کنیم، در جام حذفی چیزی قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید