نشست جامعه هتل داران هرمزگان با مدیرکل میراث فرهنگی استان

به گزارش کنفرانس هکا، نشست جامعه هتلداران استان هرمزگان با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان برگزار گردید.

نشست جامعه هتل داران هرمزگان با مدیرکل میراث فرهنگی استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، در این نشست مسائل موجود جامعه هتلداران از جمله اسکان در واحدهای غیر مجاز، استاندارد سازی کیفیت خدمات گردشگری، نوسازی و بهسازی، نرخ گذاری و همچنین راهکارهای حل و توسعه صنعت هتلداری استان مورد آنالیز نهاده شد.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان با اشاره به اینکه در جهت حل مسائل و رکود هتل ها باید خلاق بود اضافه نمود: خلاقیت راه حلی برای برون رفت از این مسائل و کم کردن هزینه ها جهت افزایش درآمد است.

او اضافه نمود: برای رونق هتل های هرمزگان برنامه های مختلفی را در نظر داریم که برگزاری نمایشگاه های مختلف یکی از این برنامه ها است.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان ادامه داد: همچنین با همکاری دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ، قصد داریم شب های فرهنگی شهرستان ها را در مرکز استان برگزار کنیم.

او با اشاره به اینکه باید رویکرد مسافر را به گردشگری تغییر دهیم، اضافه نمود: با استفاده از بخش خصوصی باید ماهیت های موجود را تغییر دهیم.

برومند در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه در تمام جهان بحث خانه مسافر وجود دارد، اضافه نمود: برای سامان دهی وضع موجود مجوزی برای خانه مسافر جدید صادر نمی گردد.

در این نشست فائقه اتابک معاون گردشگری این اداره کل، کارشناسان حوزه گردشگری و تعدادی از فعالان بخش خصوصی نیز حضور داشتند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4949

به "نشست جامعه هتل داران هرمزگان با مدیرکل میراث فرهنگی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست جامعه هتل داران هرمزگان با مدیرکل میراث فرهنگی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید