مینی اقتصادی عاشقانه در احتمال باران اسیدی، رنگ فیلم اصلاح می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، بهتاش صناعی ها کارگردان جوان سینما که سال جاری در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور دارد درباره این فیلم به خبرنگاران گفت: احتمال باران اسیدی یک فیلم اجتماعی است که در فضای مینی مال و شاعرانه قصه تنهایی آدم ها را روایت می نماید. این فیلم کوشش می نماید با روایتی ساده قصه سرگشتگی آدم های نسل های مختلف را به تصویر بکشد.

مینی اقتصادی عاشقانه در احتمال باران اسیدی، رنگ فیلم اصلاح می گردد

وی اضافه نمود: همواره علاقمند بودم در فیلمی که می سازم زیباشناسی تصویری ویژه ای وجود داشته باشد و این زیبایی شناسی در فیلم احتمال باران اسیدی با قاب بندی ها، میزانس ها، فضاسازی و بازی های مینی مال نمود پیدا نموده است.

این کارگردان درباره وضعیت فیلمش شرح داد: احتمال باران اسیدی هم اکنون در مرحله اصلاح رنگ توسط حمیدرضا فطوره چیان در استودیو ضد نور واقع شده است و به زودی تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر می گردد.

فیلمبرداری احتمال باران اسیدی در سکوت خبری انجام شد و یکی از ویژگی های این اثر که می تواند آن را متفاوت کند، حضور شمس لنگرودی شاعر و پژوهشگر ادبیات به عنوان بازیگر در این پروژه است. همچنین از دیگر بازیگران اصلی این فیلم نیز می توان به مریم مقدم اشاره نمود.

دیگر بازیگران احتمال باران اسیدی پوریا رحیمی سام، ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب پور سیفی، پروین ملکی، امان رحیمی، سینوهه دانشمند، حسن حسینیان، سام جابر انصاری، سعید پیامی پور، علی نادربیگی، نیلوفر سیاری، احمد ذبیحی و الهه بخشی هستند.

ساخت موسیقی این فیلم هم توسط هنریک ناجی آهنگساز سوئدی که پیش از این به خاطر ساخت آلبومی به سبک موسیقی تلفیقی و با بهره از اشعار خیام در ایران شناخته شده، اجرا شده است.

از ویژگی های شاخص این آهنگساز می توان به شناخت عمیق او از موسیقی شرقی و به ویژه موسیقی و سازهای ایرانی اشاره نمود. همچنین در بخش ساخت موسیقی احتمال باران اسیدی هنریک ناجی با رضا آبایی نوازنده مطرح قیچک و مقیم کانادا همکاری نموده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: منوچهر شصت سال سن دارد. او بازنشسته اداره دخانیات است ولی از سر بیکاری همچنان هر روز به اداره می رود. مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند در حالی که منوچهر حتی دوستی هم در زندگی نداشته.. به جز خسرو...

عوامل فراوری این فیلم عبارتند از کارگردان: بهتاش صناعی ها، نویسندگان: مریم مقدم و بهتاش صناعی ها، مشاور کارگردان: کامبوزیا پرتوی، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا دنیا پناه، تدوین: بهتاش صناعی ها، موسیقی: هنریک ناجی، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: عبدالرضا حیدری، صداگذار:حسین قورچیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سمیرا برادری،جلوه های ویژه:بهروز باقری، نیما عشقی پور و حمیدرضا فطوره چیان، مدیر فراوری: محمود طائمه، مدیرتدارکات: مجتبی زندیه، عکاسان پروژه: سمیه جعفری و کسری پرتوی، منشی صحنه:الهه رحیمی، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، مجری طرح:مریم مقدم و محمود طائمه، سرمایه گذاران: بهتاش صناعی ها، ساجده سرایی و روح الله برادری و تهیه کننده: روح الله برادری و سمیرا برادری.

فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی در بخش نگاه نو و هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6148

به "مینی اقتصادی عاشقانه در احتمال باران اسیدی، رنگ فیلم اصلاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی اقتصادی عاشقانه در احتمال باران اسیدی، رنگ فیلم اصلاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید