معرفی هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی ، 4 ستاره

به گزارش کنفرانس هکا، هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی | Aloft City Centre Deira

در میان بهترین هتل های 4 ستاره دبی، باید هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی را نیز جای داد. هتلی که موقعیتی عالی در منطقه دیره دبی واقع شده و در کنار نماهای شیشه ای بیرونی اش، امکاناتی همچون اینترنت وای فای، مبلمان راحتی در اتاق ها، استخری بر روی پشت بام هم برای مهمانانش فراهم نموده است. هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی Aloft City Centre Deira در منطقه تجاری و خرید دبی، تبدیل به مکانی عالی برای گشتن در شهر شده است. این هتل تا فرودگاه دبی حدود 2.5 کیلومتر فاصله داشته و تنها با 10 دقیقه رانندگی می توانید خود را به مرکز خرید دبی مال و سیتی واک سنتر برسانید. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی را بیان می کنیم.

معرفی هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی

میز پذیرش شبانه روزی شما را برای دسترسی به اتاقتان راهنمایی می کند. این هتل 4 ستاره دسترسی شما را به مرکز تجاری راهنمایی می کند. امکانات متعدد و محبت آمیز هتل تمام مهمانانی را که تاکنون در این هتل، اقامت داشته اند را راضی نگه داشته است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، کتابخانه، اتاق ملاقاتی با امکانات مورد نیاز افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در این شهر به دست نیاوردید، نگران نباشید. به فروشگاه سوغاتی و هدیه هتل بروید و بهترین سوغاتی های دبی را بخرید.

ورود به هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی، از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد شروع می شود و تا ساعت 3 صبح ادامه دارد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن ورود به این هتل، برای افراد مجرد 21 سال است. ساختمان هتل، 14 طبقه داشته و برای بچه ها اقامت در هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی رایگان است. البته به شرطی که از تخت های موجود در اتاق استفاده شود. در ضمنً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 8 زبان صحبت می کنند که زبان های انگلیسی، فارسی، فرانسوی و عربی هم در میان آن ها وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی

در فضای بیرون از هتل، مبلمانی زیبا و البته راحت قرار گرفته است. تراسی آفتابگیر دارد. برای تورهای تفریحی، می توانید بلیط تهیه کنید. موسیقی زنده به همراه شب هایی با پخش فیلم های جدید و به روز در هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی اقامتی خوب را برایتان فراهم می آورد. بازی ها و تفریحات سرگرم کننده در اتاق بازی قرار داده شده است.

استخر شنایی با کمدهایی قفل دار و روباز، خدمات زیبایی و سالن، مرکز و باشگاه تناسب اندام از دیگر امکانات تفریحی این باشگاه است.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، با صبحانه های قاره ای پر شده و هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 11 در دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و 4 رستوران و سالن غذاخوری مجزا را می توانید در هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی بیابید. نام و خدمات این رستوران ها به شرح زیر است.

  • د کانتین (The Canteen): اگر به غذاهای بین المللی علاقه مند هستید، به این رستوران هتل بروید. صبحانه، ناهار، میان وعده و شام را در این رستوران می توانید سفارش دهید.
  • رستوران WXYZ: این رستوران مخصوص طبخ انواع غذاهای آمریکایی، ژاپنی، خاورمیانه و آسیایی است. برای ناهار و شام می توانید خود را به این رستوران برسانید.
  • رستوران Re:fuel: رستورانی با بوفه ای از غذاهای بین المللی بوده که تمام وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.
  • رستوران Han Shi Fu: رستورانی در این هتل است که غذذاهای آسیایی و چینی را برای ناهار و شام فراهم می کند.

امکانات اتاق های هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی

تعداد اتاق های این هتل، 304 اتاق بوده و تمام امکانات مورد نیاز شما را داراست. از میان سوئیت های خانوادگی هم می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب نموده و اقامتی فوق العاده راحت با خانواده و بچه ها خود داشته باشید. خانواده های مهمان، از امکانات مراقبت از بچه ها و اتاق بازی برای بچه ها می توانند بهره مند شوند. حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارند. میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می کنند. تمام امکانات درون حمام ها همانند شامپوها، نرم کننده ها، خمیر دندان و مسواک و … هستند. حیوانات نیز حق ورود به این هتل را ندارند. سرویس بیدار کردن مهمان هم دارند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارند. نماهای اتاق ها، بسیار عالی بوده و می توانید منظره زیبایی از دبی و جمیرا رزیدنس بیچ را داشته باشید. در حمام ها وان واقع شده است.

  • اتاق مهمان آلوفت با نمای شهر: اتاقی با یک تخت کینگ دو نفره بوده که نمایی زیبا رو به شهر دارد. مساحت این اتاق 30 متر مربع است.
  • اتاق تویین با نمای شهر: همانطور که از نام اتاق پیداست، دو تخت یک نفره به همراه نمایی از شهر دارد. مساحت آن، حدود 30 متر مربع دارد.
  • اتاق ساوی با نمای گلف و نهر آن: همانند دیگر اتاق ها، تمام امکانات مورد نیازتان را در این اتاق پیدا خواهید نمود. دو تخت یک نفره کینگ دارد. بعضی از این اتاق ها، یک تخت یک نفره و یک تخت کینگ بزرگ دارد. نمایی رو به نهر دبی به شما نشان می دهد.
  • سوئیت ساوی: یک تخت کینگ بسیار بزرگ در این سوئیت جونیور قرار داده شده است. نمایی رو به نهر و مساحتی به اندازه 62 متر مربع دارد.
  • سوئیت تم: یک سوئیت یک اتاق خوابه با تخت دو نفره کینگ است. در این سوئیت یک آشپزخانه کوچک با تجهیزات مورد نیاز برای آشپزی فراهم شده است.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی همچنین به مرکز خرید دیره سیتی سنتر هم نزدیک است و تنها با 100 متر پیاده روی به آنجا می رسید. برج ساعت دیره، در 1 کیلومتری دبی واقع شده است. نهر دبی دیره تنها 900 متر تا هتل فاصله دارد.

  • ایستگاه مترو سیتی سنتر دبی: این ایستکاه مترو در نزدیکی و در 400 متری هتل است. اگر حوصله کنید، با 5 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه برسید. از این ایستگاه می توانید مستقیم به دیگر نقاط دبی بروید.
  • پل شناور دبی: در نزدیکی و 700 متری هتل است. پس با پیاده روی هم می توانید خود را به آنجا برسانید.
  • مرکز خرید دیره: تا هتل 100 متر فاصله دارد.
  • برج خلیفه: تا شما 4 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 15 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 8 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. می توانید با تاکسی 10 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 6 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی آکواریوم: این مرکز خرید نیز در 8.9 کیلومتری هتل بوده که با آن هم با 15 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.
  • آکواریوم شارجه: تا هتل تقریبا 4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 12 دقیقه ای شما را به این مکان می رساند. از ترانسفر هتل هم می توانید استفاده کنید.
  • مسجد گرند: این پارک در مسافت 9 کیلومتری قرار داشته که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 5 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 2.5 کیلومتر فاصله هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 10 دقیقه ای این جهت طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 43.2 کیلومتر فاصله داشته که با 50 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 4 کیلومتر است که با تاکسی نیم ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، دیره، خیابان هشتم، خیابان بانیاس

Baniyas Road - 8th Street - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4651

به "معرفی هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی ، 4 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید