معرفی بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی

به گزارش کنفرانس هکا، چگونه سفری رویایی به دبی داشته باشیم

راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی به شما کمک خواهند کرد سفری رویایی و همراه با آرامش داشته باشید. زمانیکه قصد سفر دارید درست در همان لحظه ابتدایی شروع به خیال بافی و برنامه ریزی برای سفرتان خواهید کرد. اما برنامه ریزی برای شهری که برای اولین بار قصد سفر به آن جا را دارید کمی مشکل خواهد بود. چون قاعدتا نمی توانید تصور زیادی راجع به مقصد مورد نظرتان داشته باشید. حتی اگر اطلاعات زیادی هم راجع به جایی که قرار است بروید جمع کنید باز هم با سفر کردن و از نزدیک دیدن تفاوت بسکمک خواهد داشت.

معرفی بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی

در اینجا قصد داریم نکات مهمی که ممکن است در اولین برخورد مفید واقع شوند را برای شما توضیح دهیم. می توان گفت به کار گیری این نکات می توانند سفری لذت بخش را برای شما رقم بزنند. بهتر است بدانید که یکی از شهرهایی که هر ساله ایرانی ها بسکمک تمایل دارند به آن جا سفر کنند دبی است.

دبی از زیباترین شهرهای امارات متحده عربی می باشد. این شهر به دلیل دارا بودن امکانات گردشگری فراوان توریست های بسکمک را جذب خود می کند. بهتر است بدانید رفتن به دبی ممکن است چالش هایی را برای شما ایجاد کند. چالش ها زمانی اتفاق می افتند که خود را با شرایط فرهنگی محیط دبی وفق ندهید. این بدان معنا است درصورتیکه خارج از چهارچوب اجتماع شهر دبی رفتار کنید ممکن است دچار مشکل شوید. در ادامه راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی به شما توضیح خواهیم داد. دانستن راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط جدید حضور بهتری داشته باشید.

معرفی راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی

برای داشتن سفری جذاب و خاطره انگیز راهکارهای زیادی وجود دارد. در اینجا چند مورد از راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی اشاره خواهیم کرد.

انتخاب زمان مناسب برای سفر به دبی

فصل های زمستان و تابستان از فصل های پرطرفدار مسافران به شهر دبی است. دبی در این دو فصل برنامه ها و امکانات تفریحی خاصی را برای مسافران در نظر دارد. در فصل زمستان گرمای هوا کمتر می شود و شرایط مناسبی برای گشت و گذار در شهر ایجاد خواهد شد. از طرفی تابستان و آفتاب داغ شهر دبی طرفداران خاص خود را دارد.

قبل رفتن به دبی باید علایق خود را بسنجید. طبق علایق خود یکی از دو فصل زمستان یا تابستان را می توانید انتخاب کنید. بنابراین یکی از راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی انتخاب بهترین زمان برای رفتن به دبی می باشد. سفرهای زمستانی دبی از ماه آذر شروع و تا سرانجام فروردین ادامه دارد.

بیشتر ایرانیان به دلیل وجود تعطیلات نوروزی نوروز را برای سفر انتخاب می کنند. در فصل تابستان به دلیل اینکه دمای هوا در طول روز اغلب 30 درجه سانتی گراد است و دمای هوا در طول شب کمتر از 12 درجه نخواهد شد شاهد تابستانی سوزان خواهید بود.

(نمایی از شهر دبی در فصل تابستان)

کسب اطلاعات دقیق قبل از سفر به دبی

یکی از بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی کسب اطلاعات دقیق قبل از سفر می باشد. بنابراین قبل سفر باید درباره مکان هایی که دوست دارید بروید و تفریحاتی که قصد انجامش دارید اطلاعات کافی را کسب کنید. برای مثال قبل از رفتن به سفر بهتر است از مراکز خرید و زمان حراجی فروشگاه ها باخبر شوید. همچنین از قبل هتل یا مراکز تفریحی که در نظر دارید را رزرو کنید.

از آنجاییکه برخی از رستوران های شهر شهرت جهانی دارند از چند ماه قبل باید نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید. بنابراین اگر می خواهید طعم غذای خاصی در رستوران خاصی را بچشید بهتر است از قبل حضورتان را هماهنگ کنید. از بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی رزرو کردن از قبل هتل ها و مراکز تفریحی می باشد.

بهتر است بدانید که تفریحات زیادی از قبیل شنا، بالن سواری، قایق رانی، آف رود و … در دبی وجود دارد. همه این فعالیت ها نیازمند وسایل خاصی هستند که باید از قبل آن ها را تهیه کنید. یکی از بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی این است که در مورد تفریح مدنظر خود از قبل اطلاعات کافی را کسب کنید.

(از قبل رزو کردن هتل یکی از بهترین راهکاریی برای سفر بهتر به دبی)

هتل ارزان قیمت یا لوکس و گران قیمت؟

از آنجاییکه در شهر دبی هزاران هتل و مسافرخانه وجود دارد. هتل ها و مسافرخانه های دبی از شرایط و امکانات متنوعی برخوردار هستند. هر چه امکانات یک هتل بیشتر و لوکس تر باشد طبیعتا از لحاظ قیمت گران تر خواهد بود.

یکی از راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی آگاهی از هتل ها و قیمت های آن ها می باشد. برای مثال برخی هتل ها مانند هتل آتلانتیس تمام تفریحات آبی که تصور می کنید را در خود جای داده است اما برخی هتل ها فقط یک ساحل اختصاصی دارند. بهتر است بدانید که هتل های ساحلی اکثرا تفریحات آبی را دارا می باشند. بنابراین باید از قبل در مورد رزرو هتل اطلاعات کافی را بدست آورید.

در صورتیکه تنها قصد شما استفاده از استخرهای آبگرم می باشد احتیاجی به رزرو هتل های ساحلی نخواهید داشت. زیرا اکثر هتل های دبی استخر آبگرم را دارند. یکی دیگر از نکات و راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی این است که باید از قبل معین کنید که فقط می خواهید از تفریحات هتل استفاده کنید یا تفریحات خارج از هتل را هم می خواهید تجربه کنید.

زیرا شهر دبی از تفریحات گوناگونی مانند آکواریوم دبی، شهربازی ها، پارک های آبی، زمین گلف، مرکز اتومبیل سواری، اسطبل های اسب سواری و غیره برخوردار است. بنابراین باید زمانی که در هتل اقامت دارید و هزینه ایی که بابت آن پرداخت می کنید را در نظر بگیرید. بررسی هتل و تفریحاتی که مدنظر دارید قبل از سفر از بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی می باشد.

(پوشش اسلامی یکی از بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی)

موقع سفر به دبی چی بپوشیم

بهتر است بدانید که دبی یک شهر کاملا لیبرال می باشد. اما ساکنان شهر دبی به تعهدات اسلامی پایبند هستند و لباس هایی پوشیده می پوشند. بنابراین از توریستان و مسافران انتظار دارند که به اعتقادات آن ها توجه کنند. ساکنان شهر دبی از افرادی که به اعتقادات آن ها احترام می گذارند استقبال بیشتری خواهند کرد. البته اهالی دبی به نوع پوشش شما هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

اما پوشیدن لباس های اسلامی برای آن ها نوعی احترام محسوب می شود. این کار نوعی احترام گذاشتن به ساکنان محلی به حساب می آید و از طرف آن ها هم از شما استقبال بیشتری خواهد شد. بنابراین توصیه می شود قبل از سفر به دبی راجع به پوشش خود فکر کنید. بنابراین پوشش مناسب موقع سفر به دبی یکی از راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی محسوب می شود.

(شهر دبی)

آشنایی با فرهنگ دبی

یکی از بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به تور دبی آشنایی با فرهنگ آن می باشد. توریست هایی که از سایر کشورهای اسلامی به دبی سفر می کنند مسئله ای نخواهند داشت. زیرا فرهنگ مسلمانان به یکدیگر نزدیک است. اما گردشگران سایر کشورها بهتر است قبل از سفر به دبی با آداب و فرهنگ آن ها آشنایی لازم را پیدا کنند.

برای مثال بسیار کم پیش میاد که یک زوج عرب را در ملاعام دست تو دست ببینید. همچنین سوگند خوردن در ملاعام جرم محسوب می شود. زیرا نباید دین دیگری به صورت عمومی رواج داده شود. حتی اگر ناآگاهانه این کار را انجام دهید ممکن است شما را زندانی کنند. لازم به ذکر است که جهل از قانون دفاعی برای شما به شمار نمی آید. به جرات می توان گفت یکی از بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی آشنایی با فرهنگ و آداب اهالی دبی می باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4895

به "معرفی بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین راهکارهایی برای سفر بهتر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید