مسابقات تیراندازی با کمان کشور در دلیجان سرانجام یافت

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، نخستین دوره مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان آزاد مردان و زنان کشور روز جمعه با شرکت 120 ورزشکار از 21 استان کشور در دو بخش کامپوند و ریکرو به میزبانی دلیجان در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر این شهر برگزار گردید.

مسابقات تیراندازی با کمان کشور در دلیجان سرانجام یافت

بر اساس این گزارش، پیکارها در دو رده سنی بزرگسالان و زیر 18 سال در بخش مردان و زنان پیگیری شد که در نهایت در رده سنی بزرگسالان آقایان بخش ریکرو، سعید پناهی از اصفهان، عباسعلی خسروی از مرکزی(خمین) و شهاب طاهری از اصفهان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان بانوان بخش ریکرو هم مهناز قره باغی از همدان، الهام کلامیان از قم و سمیه رحیمی از اصفهان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش مهر، در رده سنی بزرگسالان آقایان بخش کامپوند، علی عبودیت، امید طاهری و مجید کیانی نژاد همگی از اصفهان مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی بزرگسالان بانوان بخش کامپوند، نرگس اسحاقیان از اصفهان مقام نخست را کسب کرد و رویا شاهمرادی از قم و هدیه مالمیر از تهران در صندلی دوم و سوم ایستادند.

همچنین در رده سنی زیر 18 سال بانوان بخش ریکرو، الهه قدیری از تهران، زهرا شیخی از اصفهان و اسما بیگی از یزد (بافق) به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی زیر 18 سال آقایان بخش ریکرو ارشک فاضل از اصفهان، امیرحسین پورحامد از تهران عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و جواد معتمدی از اصفهان هم بر سکوی سوم ایستاد.

براساس این گزارش همچنین در رده سنی زیر 18 سال آقایان بخش کامپوند امیرمهدی جلالی از زنجان، صدرا حجازی از کرمان و علی خانقلی از تهران اول تا سوم شدند و در رده سنی زیر 18 سال بانوان بخش کامپوند هلیا محمدی، سارا جلالی و پریا وثوقی همگی از مرکزی (دلیجان) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 615

به "مسابقات تیراندازی با کمان کشور در دلیجان سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات تیراندازی با کمان کشور در دلیجان سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید