مردم از سفر به چابهار خودداری نمایند

به گزارش کنفرانس هکا، مسوول کمیته روابط عمومی ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به ممنوعیت برپایی کمپ مسافری و چادر، لغو تمامی رویدادهای فرهنگی، جشنواره ها، اجتماعات، تعطیلی بازارها و مراکز تجاری منطقه آزاد چابهار به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ایجاب می نماید تا مردم به این شهر سفر نکنند.

مردم از سفر به چابهار خودداری نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حسام الدین یوسفی روز آدینه گفت: سمپاشی و گندزدایی فضاهای عمومی سطح منطقه آزاد چابهار به منظور جلوگیری از خطر شیوع ویروس کرونا اجرا شده و تمامی مراکز تجاری و واحدهای خدماتی منطقه آزاد چابهار تعطیل شد.

وی بیان نمود: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در منطقه آزاد چابهار موفقیت آمیز بوده و تداوم سمپاشی و ضدعفونی مراکز تجاری، آموزشی و تفریحی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

مسوول کمیته روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا منطقه آزاد چابهار به یاری 25 میلیارد ریالی این منطقه به مرکز ایزوله کرونا در چابهار اشاره نمود و اضافه نمود: همچنین 2 واحد فراوریی محصولات بهداشتی پاک کننده و ضدعفونی کننده فراوری و به بازار عرضه می گردد.

وی با بیان اینکه انهدام مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی غیرقابل عرضه در بازار به وزن بیش از 230 تن در منطقه آزاد چابهار اجرا شده اضافه نمود: مهلت پلمب دفاتر سال اقتصادی 99 تا خاتمه اردیبهشت 99 در منطقه آزاد چابهار تمدید شده و سازمان منطقه آزاد چابهار در ضدعفونی کردن منطقه، شهر و حاشیه شهر نیز مشارکت دارد.

یوسفی ادامه داد: با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار و موسسه مردم نهاد طلوع بی نشان ها فراوری 60 هزار ماسک برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برنامه ریزی شده و ستاد مدیریت بحران مشاور و پشتیبان پیشگیری از این ویروس در منطقه آزاد چابهار تشکیل شده است.

وی استفاده از ظرفیت فراوری منطقه آزاد چابهار برای تامین بخشی از احتیاج محصولات ضد عفونی کننده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا می تواند بعضی مسائل را به حداقل برساند و سهم عمده ای برای کاهش این ویروس داشته باشد.

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9212

به "مردم از سفر به چابهار خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از سفر به چابهار خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید