مبارزه با تروریسم هرگز نباید به جنگ علیه مسلمانان تبدیل گردد

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس اتحادیه دموکرات های مسلمان فرانسه نسبت به اظهارات ستیزه جویانه و انتقام جویانه امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه علیه اسلام هشدار داد و گفت: مبارزه با تروریسم هرگز نباید به جنگ علیه مسلمانان تبدیل گردد.

مبارزه با تروریسم هرگز نباید به جنگ علیه مسلمانان تبدیل گردد

به نوشته وب سایت فرهنگی و اطلاع رسانی جامعه مسلمان فرانسوی زبان(امه)، نجیب آذرگی (Nagib Azergui) در نامه ای به رئیس جمهوری فرانسه که امروز (یکشنبه) در این وب سایت انتشار یافته، توضیح داد: از زمان حمله مرگبار به نیروهای امنیتی که باعث مرگ چهار افسر پلیس شد، شاهد اظهارات انتقام جویانه ای هستیم که فقط می توانند ما را به سمت آینده مهلکی که همه می توانیم پیش بینی مبهمی از آن داشته باشیم، سوق دهند.

وی تاکید نموده است: مبارزه با تروریسم هرگز نباید به جنگ علیه مسلمانان تبدیل گردد. دین دوم فرانسوی ها را نباید با بربریت جنبش های تروریستی، که عمدتا در ارتباط با نیهلیسم(پوچ گرایی) هستند، برابر کرد.

رئیس اتحادیه دموکرات های مسلمان فرانسه در این نامه تصریح نموده است: می دانم که ملت ما دوران سختی را پشت سر می گذراند و این سختی ها که بر تمام مردم فرانسه اثرگذار است باید ما را وادار کند که به جای تقسیم، آن(ملت) را گرد هم آوریم.

وی با بیان اینکه جرم انگاری یک عمل کاملا مذهبی به دلایل امنیتی نشانه عدم سلامتی در دموکراسی ما است، خواهان حمایت از انسجام ملی در فرانسه شد و نوشته است: همه ما قربانی تروریسم هستیم. بیایید با متوقف کردن بازی دشمنان واقعی خود، برای ساختن پل ها به منظور گردهم آوری فرانسوی ها فورا کوشش کنیم.

رئیس جمهوری فرانسه سه شنبه گذشته در مراسم خاکسپاری چهار افسر پلیس فرانسه که چندی پیش بر اثر حمله مرگبار یک افسر امنیتی این کشور به مقر پلیس در منطقه سیته کشته شدند گفت که مبارزه ای بی امان علیه تروریسم اسلامی شروع خواهد نمود.

در این پیوند، روزنامه رای الیوم در واکنش به سخنان مکرون، بعضی اصطلاحات وی را نژادپرستانه و اشتباه بزرگ تعمدانه دانست و خواهان عذرخواهی رییس جمهوری فرانسه از همه فرانسوی ها و مسلمانان شد.

در این ارتباط، زاویر(خاویر) برتران وزیر دولت فرانسه در دوران ریاست جمهوری نیکلا سارکوزی نسبت به خطر مقابله با اسلام سیاسی به مکرون هشدار داده و از او خواسته که مواضع خود را در مواجهه با اسلام سیاسی تغییر دهد.

او که با روزنامه ژورنال دو دیمانش گفت وگو نموده و روز یکشنبه در خبرگزاری فرانسه و نشریه لو پوئن انتشار یافته است، مدعی شده که اسلام سیاسی، خطر بزرگی است که پایه های جامعه ما را زیر سووال می برد.،ایرنا

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6480

به "مبارزه با تروریسم هرگز نباید به جنگ علیه مسلمانان تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه با تروریسم هرگز نباید به جنگ علیه مسلمانان تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید