ماشین پرنده بنیانگذار گوگل تا سال آینده وارد بازار می شود

به گزارش کنفرانس هکا، لری پیچ بنیانگذار گوگل ماشین پرنده خود را تا سال آینده به شکل رسمی وارد بازار خواهد کرد. این در حالیست که بازار رقابت در حوزه ماشین های پرنده بسیار داغ است.

ماشین پرنده بنیانگذار گوگل تا سال آینده وارد بازار می شود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت،تا مدتی پیش ایده هواپیمای شخصی یک موضوع بسیار ایده آل و رویایی بود، امااکنون به لطف طراحی ماشین های پرنده، این ادیه نیز کم کم رنگ واقعیت به خود می گیرد.

گزارش های جدید حکایت از آن دارند که لری پیچ امیدوار است تا سال آینده نخستین نسخه ها از ماشین پرنده خود را روانه بازار کند. این وسیله نقلیه پرنده که با نام بلک فلای شناخته می شود نوعی وسیله حمل و نقل استاندارد است که به طور کامل برقی است.

منبع تامین انرژی این خودرو باتری است و می توانند مانند یک ماشین الکترونیکی شارژ شود. افزون بر این ها لری پیچ مدعی است که ماشین پرنده اش قادر است به شکل مستقل و خودران نیز پرواز کند و البته بار اضافی نیز حمل می کند و از قدرت بالایی برخوردار است.

نکته جالب در مورد بلک فلای این است که در رسته هواپیماهای فوق سبک دسته بندی می شود و در نتیجه کاربران می توانند بدون گواهینامه و مجوز خلبانی و تنها با گراندن یک دوره کوتاه آموزشی و مهارتی از آن استفاده کنند.

البته فعلا نمی توان روی بلک فلای برای پرواز به شهرهای شلوغ و مسافت های طولانی حساب باز کرد. این وسیله نقلیه همانند یک ماشین سنتی است که در مسیری مشخص و استاندارد حرکت می کند. ارتقاع پرواز این وسیله نقلیه تنها تا 6.5 پا ارتفاع است و 250 پوند را در بر می گیرد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 250

به "ماشین پرنده بنیانگذار گوگل تا سال آینده وارد بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین پرنده بنیانگذار گوگل تا سال آینده وارد بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید