قدرتمندترین پاسپورت های جهان در سال 2018

به گزارش کنفرانس هکا، قدرتمندترین پاسپورت های جهان در سال 2018 بر اساس 3 گزارش از Nomad Capitalist، Passport Index و Rival Index

در جهانی امروز داشتن پاسپورت قدرتمند مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. با داشتن پاسپورت قدرتمند قدرت انتخاب بیشتری برای مقاصد سفر خود به کشورهای مختلف جهان خواهید داشت. نوماد کاپیتالیست (Nomad Capitalist) در سال 2018 ارزش شهروندی کشورهای جهان را رده بندی کرد. وبسایت Nomad Capitalist هر ساله لیستی از قدرتمندترین پاسپورت های جهان ارائه می دهد. در این رده بندی شاخص هایی از قبیل آزادی به صورت کلی، واقعیت های عینی(ادراک)، تابعیت دوگانه، مالیات و سفر بدون احتیاج به دریافت ویزا در نظر گرفته می گردد.

قدرتمندترین پاسپورت های جهان در سال 2018

کشورهای لوکزامبورگ، ایرلند، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا، فنلاند، دانمارک، آلمان، نیوزلند و بلژیک 10 پاسپورت قدرتمند جهان را در این رده بندی به خود اختصاص دادند. رتبه پاسپورت کانادا نیز در این رده بندی 17 بوده است.

علاوه بر وبسایت Nomad Capitalist ، هر ساله گزارشی نیز از طرف Passport Index ارائه می گردد. در این رتبه بندی تنها معیار قدرت سفر بدون دریافت ویزا در نظر گرفته می گردد. کشور سنگاپور در سال 2018 قدرتمندترین پاسپورت جهان را در این رده بندی به خود اختصاص داد. کشورهای آلمان، دانمارک و سوئد نیز در رده های بعدی این لیست قرار دریافتد. پاسپورت کانادا در این رده بندی در رتبه 22 نهاده شد. در سال 2017 کشور کانادا رتبه ششم را در قابلیت سفر بدون ویزا به 154 کشور جهان کسب کرد.

در گزارش دیگری با نام Rival Index در سال 2018، ژاپن رتبه اول را در میان قدرتمندترین پاسپورت های جهان به خود اختصاص داد. در این گزارش کانادا در کنار دانمارک، بلژیک، سوئد و هلند در رتبه پنجم نهاده شد.

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. مشاوران موسسه شرایط شما را آنالیز نموده و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10179

به "قدرتمندترین پاسپورت های جهان در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرتمندترین پاسپورت های جهان در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید