قابلیت کاربردی واتساپ از انحصار آیفون خارج می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، زومیت: واتساپ یکی از قابلیت های کاربردی را که از مدت ها قبل برای آیفون ارائه شده است، به اندروید اضافه می نماید.

قابلیت کاربردی واتساپ از انحصار آیفون خارج می گردد

بنابر گزارش Android Authority، واتساپ تصمیم دارد قابلیت کاربردی تبدیل ویس به متن را به اندروید بیاورد.

قابلیت Voice Message Transcription در اردیبهشت 1402 فقط برای کاربران گوشی آیفون راه اندازی شد. تقریباً یک سال بعد، به نظر می رسد که واتساپ به زودی این ویژگی را به اندروید نیز اضافه می نماید.

قابلیت مذکور، پیغام های صوتی مبادله شده در چت ها را به پیغام متنی تبدیل می نماید؛ این متن ها به وسیله واتساپ به صورت سرتاسری رمزگذاری شده اند، به این معنی که هیچ کس از جمله خود واتساپ، نمی تواند به پیغام های صوتی شما گوش دهد یا محتوای متنی پیغام صوتی را ببیند.

به نظر می رسد برای فعال سازی این ویژگی، کاربران باید ابتدا 150 مگابایت داده را دانلود نمایند. این ویژگی برای کار کردن به نرم افزار تشخیص گفتار دستگاه شما متکی خواهد بود. به احتمال زیاد برای استفاده از آن باید روی ویس مد نظر چند ثانیه دست را نگه داشت و از گزینه های باز شده، Voice Message Transcription را انتخاب کرد.

ویژگی نو، نه تنها راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می نماید، بلکه گامی مهم در جهت افزایش دسترسی و کارایی است. در عصری که زمان بسیار ارزشمند است، توانایی تبدیل پیغام های صوتی به متن، می تواند به کاربران یاری کند تا از پیغام های خود به شکلی سریع تر و کارآمدتر استفاده نمایند.

ویژگی رونویسی پیغام صوتی برای افرادی که ممکن است به دلایل مختلف قادر به گوش دادن به پیغام های صوتی نباشند، مثلاً در محیط های شلوغ یا موقعیت هایی که احتیاج به سکوت دارند، بسیار مفید است.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 فروردین 1403 بروزرسانی: 1 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16195

به "قابلیت کاربردی واتساپ از انحصار آیفون خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت کاربردی واتساپ از انحصار آیفون خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید