فیلم های نوروزی در روز های اول اکران چه قدر فروختند؟

به گزارش کنفرانس هکا، از شروع اکران فیلم های نوروزی که تاریخ اکران همه آن ها در سامانه سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران) 25 اسفند درج شده است، فسیل 522 میلیون تومان، غریب 93 میلیون تومان، عروس خیابان فرشته 25 میلیون تومان و بچه های طوفان که فعلا فقط پنج سالن را در اختیار دارد، 400 هزار تومان فروش داشته اند.

فیلم های نوروزی در روز های اول اکران چه قدر فروختند؟

به گزارش ایسنا، بچه های طوفان یکی از فیلم های اکران نوروزی 1402 است که با توجه به انتخاب دیرهنگام آن برای نمایش در نوروز، فروش اینترنتی بلیت آن هم دیرتر فراهم شد.

بچه های طوفان به تهیه کنندگی پروانه مرزبان که جایگزین کمدی دیدار با جادوگر در اکران نوروزی شد، به کارگردانی صادق صادق دقیقی حدود سه سال قبل فراوری شده و پیش تر نام آن چهل کچل بود. این فیلم برای گروه سنی کودک و نوجوان است که در جشنواره فیلم بچه ها و نوجوانان هم حضور داشته و جایزه گرفته است.

در بچه های طوفان پژمان بازغی، مریم بوبانی، پرهام دلدار، ونوس حسن کانلی، رضا ناجی، سوگل طهماسبی، جواد زیتونی، تیمور عباسی و بازیگران نوجوانی همانند رضا مهاجری، طا ها طاهری، حمیدرضا زواری و پونه سورتیچی بازی نموده اند.

دیگر فیلم های اکران نوروزی سال جاری فسیل، عروس خیابان فرشته و غریب هستند.

از آغاز اکران این فیلم ها تا به امروز که روز چهارشنبه، 24 اسفند بود ولی تاریخ اکران همه آن ها در سامانه سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران) 25 اسفند درج شده است، فسیل 522 میلیون تومان، غریب 93 میلیون تومان، عروس خیابان فرشته 25 میلیون تومان و بچه های طوفان که فعلا فقط پنج سالن را در اختیار دارد، 400 هزار تومان فروش داشته اند.

با آغاز اکران این چهار فیلم در سامانه سمفا صفحه فروش سینمای ایران در سال 1402 باز شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14051

به "فیلم های نوروزی در روز های اول اکران چه قدر فروختند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های نوروزی در روز های اول اکران چه قدر فروختند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید