فوتبال دنیا، اونای امری: لسترسیتی رقیب سرسخت و بابرنامه ای است، امیدوارم همه بازیکنان بهترین بازی خودشان را انجام دهند

به گزارش کنفرانس هکا، فوتبال دنیا - اونای امری از تیمش انتظار یک بازی سطح بالا را مقابل لسترسیتی دارد.

فوتبال دنیا، اونای امری: لسترسیتی رقیب سرسخت و بابرنامه ای است، امیدوارم همه بازیکنان بهترین بازی خودشان را انجام دهند

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لسترسیتی در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس سطح انتظاراتش از تیم خود را معین کرد.

سرمربی آرسنال در این باره گفت: مهاجمان من بازیکنان متفاوتی هستند و مقایسه کردن آن ها خیلی سخت است.اما برای نمونه وقتی من به پاری سن ژرمن رفتم در فکر خریدن لاکازت بودیم. در پاری سن ژرمن هم خصوصیات و کیفیت او را می پسندیدیم.این بازیکن در لیون حضور داشت و مذاکره یا خرید بازیکنی از لیون آسان نبود.

او در ادامه اضافه کرد: من و لاکازت با هم حرف می زنیم. او سال قبل در لیگ برتر با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ فرانسه روبرو شد و در عین حال در پست متفاوتی هم بازی کرد. او از ذهنیت بسیار خوبی برخوردار است و فرصت های خوبی برای گلزنی نصیبش می گردد.امیدوارم لاکازت و کل تیم در بازی خانگی مقابل لسترسیتی بهترین نمایش خودشان را ارائه نمایند و به روند پیروزی هایمان ادامه دهیم؛ هر چند می دانیم لسترسیتی رقیب سرسخت و بابرنامه ای است. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 999

به "فوتبال دنیا، اونای امری: لسترسیتی رقیب سرسخت و بابرنامه ای است، امیدوارم همه بازیکنان بهترین بازی خودشان را انجام دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اونای امری: لسترسیتی رقیب سرسخت و بابرنامه ای است، امیدوارم همه بازیکنان بهترین بازی خودشان را انجام دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید