فعالیت 850 کارگاه صنایع دستی در فردوس

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردوس از فعالیت 850 کارگاه صنایع دستی در این شهرستان اطلاع داد و گفت: پنج غرفه از فردوس در چهارمین نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی شرکت نموده اند.

فعالیت 850 کارگاه صنایع دستی در فردوس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، روح الله صداقت در بازدید از چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بیرجند با اشاره به نقش موثر صنایع دستی و هنرهای سنتی در افزایش سبد اشتغال شهرستان فردوس بیان نمود: در حال حاضر 850 کارگاه صنایع دستی فعال در این شهرستان وجود دارد.

او با بیان اینکه صنایع دستی شهرستان سرایان دارای قدمتی دیرینه است، اظهار کرد: هر ساله در راستای معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی دوره های آموزشی مختلفی برگزار می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردوس با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی بیان نمود: پنج صنعتگر در رشته های سنگ تراشی، سفال، گره چینی، کتیبه های سفالی و توبافی در این نمایشگاه به صورت زنده هنرهای دستی خود را عرضه می نمایند.

او اظهار کرد: صنعتگران شهرستان فردوس تاکنون در نمایشگاه های زیادی شرکت داشته اند که نقش بسزایی در معرفی و فروش محصولاتشان داشته است.

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7643

به "فعالیت 850 کارگاه صنایع دستی در فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 850 کارگاه صنایع دستی در فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید