فریدون اصفهانیان: داوری ها در جام حذفی فوتبال مشکل نداشت، نفرات جدیدی در دوره فوتور 3 داوری شرکت می نمایند

به گزارش کنفرانس هکا، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت داوران در جام حذفی را خوب ارزیابی کرد و شرایط حضور نمایندگان ایران در دوره فوتور 3 داوری آسیا را شرح داد.

فریدون اصفهانیان: داوری ها در جام حذفی فوتبال مشکل نداشت، نفرات جدیدی در دوره فوتور 3 داوری شرکت می نمایند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در مورد قضاوت داوران در جام حذفی گفت: با توجه به گزارش های ناظران داوری شاهد قضاوت خوبی از داوران در این مرحله بودیم و مشکل خاصی در این باره به کمیته داوران گزارش نگردیده است.

وی اضافه نمود: تمام داوران از تمام پتانسیل داوری خود در بازی های مختلف استفاده می نماید، برهمین اساس در همه مسابقات اعم از لیگ برتر، دسته اول و جام حذفی تمام این موارد را در نظر می گیریم و بهترین تیم داوری را برای بازی ها چیدمان می کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره حضور نمایندگان ایران در دوره فوتور 3 داوری در تایلند گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هر سال نفراتی را برای حضور در این دوره به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد می نماید و کمیته داوران با توجه به معیارهایی که وجود دارد، نفرات برای حضور در این دوره را انتخاب می نماید.

اصفهانیان اظهار داشت: همانطور که سال گذشته افرادی نام شان در لیست نبود و کمیته تصمیم گرفت تا نفرات جدید در این دوره شرکت نمایند، سال جاری نیز کمیته داوران تصمیم گرفت افراد جدید در این کلاس حضور داشته باشند.

عضو هیئت رئیس فدراسیون اضافه نمود: وظیفه داریم که داوران خود را آماده تر کنیم و با توجه به جوانگرایی هایی هم که در پیش گرفته گردیده، آینده خوبی برای داوری پیش بینی می کنیم.

دوره فوتور 3 داوری آسیا از روز دوشنبه 16 مهرماه لغایت 22 مهرماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می گردد و فریدون اصفهانیان، یدالله جهانبازی، ایرج احمدی، علیرضا رجبی، طاهره کشتیرانی، جمیله کشاور و نسیم پیله در این کلاس حضور دارند.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 870

به "فریدون اصفهانیان: داوری ها در جام حذفی فوتبال مشکل نداشت، نفرات جدیدی در دوره فوتور 3 داوری شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدون اصفهانیان: داوری ها در جام حذفی فوتبال مشکل نداشت، نفرات جدیدی در دوره فوتور 3 داوری شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید