فرودگاه بین المللی کرابی را بیشتر بشناسید

به گزارش کنفرانس هکا، فرودگاه بین المللی کرابی را که در زبان بومی ท่าอากาศยานนานาชาติกระบี่ پی می گردد، در سال 1999 میلادی در شهر کرابی تایلند بازگشایی شد.این جوخه در سرآغاز برای حمل و جا به جایی حداکثر تا 3 میلیون نفر راهرو در سال طراحی شده بود اما این رقم فقط در علل ساخت و طراحی نخستین و انتهایی این گروه انجام گشت و به مرور زمان، این مدل اندازه مسافر تکثیر و کاهش یافتند. در ادامه در مطلب کرابی در خصوص فرودگاه بین المللی کرابی را بیشتر بشناسید صحبت خواهیم کرد.

فرودگاه بین المللی کرابی را بیشتر بشناسید

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

با این حال مسئولین این هیات خطسیر در نظر دارند تا این وزن پایگاه تونل را با افزایش وسعت گیرش های فرودگاه، در بعدی بالا ببرند.از دستور کار های آینده برملا شده این مطار نوار این است که مسافرین این جمعیت بیش از 5 هزارهزار نفر در سال باشند.این دسته یکی از آزادراه های اصلی برای ارشاد مسافرین و مراجعین به این شهر در تایلند است.

کرابی در اصل استانی در جنوب تایلند است که از چندین آبخوست تشکیل شده است و به خاطر همین آداک ای بودنش، به سرعت تحول به یکی از مقصدها گردش دنیاگردی دلبر و پر بالادار در تایلند شده است.همین محبوبیت و در پی آن، پر رفت و آمدی این آبخوست باعث شده است که امروزه پروازهای مستقیمی از سر تا سر دنیا به مطار نوار بین المللی کرابی به کاربستن می شود و با توجه به گیرایی کشش های این ناحیه اصلا عجیب نیست که این ناحیه و فرودگاهش آن قدر جانان و پر هوادار شده اند.

تاریخچه

فرودگاه بین المللی کرابی دارای یک باند آسفالت به طول 3002 متر است که کلیه ورود و خروج های آسمانی مسافرتی و تجاری به وسیله آن صورت می پذیرد.فاصله چرند جوخه بین المللی کرابی با تهران برابر است با 5684 کیلومتر که مسلماً در حال حاضر صعود مستقیمی بین هفهف پوزپلنگ و کرابی صورت نمی گیرد.این حزب به عنوان قطب اصلی برای خطوط مهمل و زمینی همچون: تائی ایر، ایر آسیا و نیو جن ایرویز است. جماعت بین المللی کرابی در وهن آسیب 7 کیلومتری مرکز شهر کرابی قرار نژند است.

ترمینال های فرودگاه

فرودگاه بین المللی کرابی دارای دو ترمینال مجزا برای پرواز های درونی و بیرونی و بین المللی از این شهر است.در دنباله به ارائه توضیحاتی درباره این دو ترمینال می پردازیم.از ترمینال تعداد 1 این حزب آغاز می کنیم. ترمینال شمارش کردن 1 اختصاصاختصاصی پروازهای بخش بین المللی است. این ترمینال در خود دارای 3 طبقه می باشد.

در طبقه اول ترمینال عده 1، مسافران پروازهای خارجی می توانند که برای آرام و یا ارتزاق حال خود از کافه ها، باجه های صرافی و استحاله ارز، دستگاه های خود پردازبانک های مختلف، دفاتر کنندگی رزور هتل در کرابی، شعبه وکالت کارگزاری های خصوصی و ملون دربست مایه های دربستی و دفاتر فروش بلیت های هواپیما) و راننده خلبان ناخدا و تاکسی در معرض توان قرار متاثر است.

در طبقه دوم ترمینال میزان تعدید 1 که مخصوص پرواز های خروجی و یا همان بین المللی است، مسافران این گروه می توانند که در این سالن به آژانس های مختلفی از ایرلاین هالی اصلی این گروه و یا ایرلاین هایی که به مقصد کرابی تصعید برون داد و درون داد و یا حق الورود دارند، دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این ها در این طبق نیز چندین رستوران و کافی شاپ برای رفاه حال مسافران این مطار نوار وجود دارد.در طبقه سوم ترمینال عده 1 نیز سالنی ویژه و عام عبادت، رستوران های یکسان و دفتر اصلی باند قرار متاثر است.

برای مسافران این آداک زیبا قابل ذکر است که در گروه کرابی، تمام مرتبه ها درجه ها ترمینال شمارش کردن 1 به آسانسور، آسانسور و لیفت که ویژه و عام جا به جایی ویلچر و افزار یاری حرکتی درهرصورت بارکش و سواری باردار ثقیل است، مجهز می باشند.

ترمینال شمارش 2 این گروه این اختصاصاختصاصی به پروازهای اندرونی در تایلند و این آبخو است و کلیه امور مربوط به سیاحت ها و جا به جایی ها در داخل مرزهای کشور تایلند به وسیله این ترمینال صورت می گیرد.

فرودگاه بین المللی کرابی

اگر قصد دارید به این جزیره زیبا سفر کنید و هم اگر قصد دارید که با تاکسی به مرکز شهر و یا مقصد خود بروید بهتر است که برای رفت و آمد از قبل تاکسی یا ادوات مورد نظر خود را رزرو نموده باشید تا معطل نشوید و یا هزینه زاید از شما ستاندن نشود.اگر رجا دارید که از سرنشین استعمال کنید نیز می توایند از یام رله های نزدیک به هیات خطسیر بهره ببرید.

توجه داشته باشید که مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه رفت و آمد با مسافر(خودرو زیاد شبیه به صرفه تر از مصرف از تاکسی است اما زمان افنا شده بیش بیشتری ممکن است داشته باشد زیرا تا رزمانی که اتوبوس از راهرو پر نشود، راننده حرکت نخواهد کرد!همچنین این نکته را در استفاده از تاکسی و یا راکب نباید فراموش کنید که بهتر است که از قبل یا رزرو شوند و یا بلیطشان تهیه شود.

منبع: ای تایلند
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3365

به "فرودگاه بین المللی کرابی را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی کرابی را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید