فراخوان نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت منتشر شد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران فراخوان نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت با موضوع داستان (کوتاه و بلند) که به وسیله تشکل های فرهنگی، هنری، مردمی با پشتیبانی نهادهای حاکمیتی برگزار می گردد، منتشر شد.

فراخوان نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت منتشر شد

عهدواره چله مهدویت با اهداف و کارنمودهایی از جمله فعال سازی ظرفیت های مردمی به منظور برپایی سلسله رویدادهای فرهنگی و هنری با موضوعات مهدوی، تاکید بر فرایند خلق آثار هنری در کنار توجه به محصولات هنری، اولویت دادن به کنشگری مردمی در فضای مجازی در مورد آثار هنری، توسعه زمان جشنواره های مهدویت به یک چله در طی سال، نقش دهی به دبیرخانه های تخصصی شهرستانی برای یک اتفاق ملی، ترویج آرمان مهدویت در قالب های هنری، فرهنگی و رویدادهای میدانی و الگوسازی اقدامات شاخص در این حوزه شروع به کار نموده است.

هر نویسنده می تواند حداکثر سه داستان کوتاه نو یا چاپ شده در 3 سال اخیر را به وسیله سایت عهدواره و یا به وسیله پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نماید.

نقش مهدویت و انتظار در ایجاد پیشرفت، تحرک و بالندگی در جامعه، امید به آینده در جامعه مهدوی، عدالت گستری به عنوان شاخصه اصلی آرمان مهدویت، انقلاب اسلامی مردم ایران زمینه ساز انقلاب جهانی موعود، بیانیه گام دوم و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی به عنوان مقدمه دولت کریمه، مصونیت بخشی در روبرو یا انحرافات فکری و عقیدتی مهدویت، جایگاه منجی در مذهب اسلامی و سایر ادیان الهی از جمله محورها و موضوعات این عهدواره است.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در رویداد عهدواره سراسری چله مهدویت 15 اسفند است و اختتامیه این رویداد در نیمه دوم اسفندماه انجام می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13767

به "فراخوان نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید