فراخوانی برای حمایت از فراوری محصولات زیست فناورانه دریایی

به گزارش کنفرانس هکا، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح های فناورانه برای فراوری محصولات زیست فناورانه دریایی حمایت می نماید.

فراخوانی برای حمایت از فراوری محصولات زیست فناورانه دریایی

به گزارش خبرنگاران، موجودات دریایی سرمنشا فراوری محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی می شوند. موجودات دریایی که با یاری فناوری های زیستی و با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار است به رفاه بیش تر مردم یاری نمایند.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از همه محققان، اساتید، دانشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان دعوت نموده است که طرح های فناورانه خود برای فراوری محصولات زیست فناورانه دریایی را ارسال نمایند. این ستاد از طرح های برگزیده و منتج به نتیجه حمایت مادی می نماید.

این طرح ها قرار است نیازهای کشور در حوزه های مختلف دارویی، بهداشتی، آرایشی، غذایی، تهیه غذای دام و طیور و سوخت های زیستی را تامین کند. طرح های ارسالی باید مبتنی بر فناوری های زیستی باشد و منجر به فراوری یک محصول معین گردد.

پیش از این ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام نموده بود که از شکل گیری شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و ایجاد بستر لازم برای ایجاد یک شبکه ارتباطی بین شرکت های دانش بنیان مرتبط با حوزه زیست فناوری دریا حمایت می نماید. این فراخوان در ادامه توسعه این حوزه استراتژیک منتشر شده است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، علاقه مندان می توانند طرح های خود را به دبیرخانه کارگروه زیست فناوری دریایی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8304

به "فراخوانی برای حمایت از فراوری محصولات زیست فناورانه دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوانی برای حمایت از فراوری محصولات زیست فناورانه دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید