عکس ، هیولای 6 چرخ از سرزمین چین به ایران می آید؟

به گزارش کنفرانس هکا، گجت نیوز نوشت: خودروساز چینی گریت وال از پیکاپ 6 چرخ کانن سایبرپیکاپ پرده برداشت. وانت CyberP!ckup نه یک خودرو کانسپت، بلکه نسخه ای تولیدی خواهد بود!

عکس ، هیولای 6 چرخ از سرزمین چین به ایران می آید؟

نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 میزبان خودروهایی چشمگیر بوده است؛ از کانسپت بی وای دی سانگ L و بی وای دی Destroyer 07 پلاگین هیبرید تا خودرو مفهومی تمام برقی نیسان آریزون. با این حال، کانن سایبرپیکاپ از خودروساز چینی گریت وال محصولی حتی متفاوت تر است که هر نگاهی را به سمت خود جذب می نماید. پیکاپ 6 چرخ چینی CyberP!ckup هیولایی همه جارو با قوای محرکه الکتریکی برای آن دسته از رانندگانی خواهد بود که می خواهند به دل مسیرهای خارج از شهر بزنند.

کانن سایبرپیکاپ گریت وال؛ پیکاپ 6 چرخ همه فن حریف

سایبرپیکاپ گریت وال در واقع بر پایه پیکاپ شانهای با مشارکت چائوجینگ موتورز (Chaojing Motors) توسعه پیدا نموده است. همان طور که به وضوح مشاهده می کنید، المان اصلی این پیکاپ وجود محور سوم و در نتیجه وجود 6 چرخ 18 اینچی زیر بدنه آن است. این چرخ ها با تایرهای 33 اینچی همه جاروی Cooper Discoverer پوشانده شده اند و با توجه به کاربری این پیکاپ، سیستم تعلیق ویژه با یاری فنرهای نیتروژنی در آن به کار رفته است. به ادعای گریت وال، سایبرپیکاپ اولین خودرو 6 چرخ یا 6 در 6 چین بر شمرده می گردد که در مقابل 6 چرخ های فراوان بازار آمریکا قرار می گیرد.

قوای محرکه کانن سایبرپیکاپ گریت وال را یک پیشرانه 3 لیتری توئین توربو پلاگین هیبرید تامین می نماید که توان فراوری قدرت 510 اسب بخار و گشتاور 553 نیوتون متر را دارد. نیرو این پیشرانه به واسطه 5 دیفرانسیل قفل شونده به هر 6 چرخ این پیکاپ غول پیکر چینی انتقال پیدا می نماید. با این پیشرانه پلاگین هیبرید راننده حتی می تواند مسافتی را در حالت تمام الکتریکی طی کند. با وجود این، نباید از این نکته چشم پوشی کرد که شعاع حرکتی در این حالت به اندازه محسوسی نسبت به نسخه معمولی 4 چرخ کاهش پیدا می نماید.

در نگاه اول به کانن سایبرپیکاپ گریت وال احتمالاً گمان می کنید این پیکاپ صرفاً یک خودرو مفهومی یا کانسپت است که صرفاً یک نسخه از آن برای نمایش در نمایشگاه ساخته شده است. به نظر می رسد گریت وال برنامه های بیشتری برای این پیکاپ نو دارد و بر اساس گزارش وب سایت استرالیایی CarExpert، سایبرپیکاپ در دو نسخه 4 چرخ و 6 چرخ به فراوری خواهد رسید؛ این به این معنی است که چینی ها باید انتظار مشاهده آن در خیابان های چین را داشته باشند! در ضمنً گفته می گردد که ظرفیت یدک کشی این پیکاپ 6 در 6 بین 3.5 تا 6 تن خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14064

به "عکس ، هیولای 6 چرخ از سرزمین چین به ایران می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، هیولای 6 چرخ از سرزمین چین به ایران می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید