عکس ، این آیفون نو مالی است

به گزارش کنفرانس هکا، طراحی منتسب به نسل چهارم آیفون SE در رندرهای CAD منتشرشده به وسیله سایت هندی 91Mobiles به نمایش عایدی.

عکس ، این آیفون نو مالی است

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از زومیت، این رندرها دستگاهی با پنل تمام صفحه 6.1 اینچ را نمایش می دهند که در بالای آن ناچ دیده می گردد.

بر اساس آنچه در رندرها می بینیم، آیفون SE 4 اپل لبه تخت و درگاه USB-C به جای لایتنینگ دارد. سبک طراحی نسل چهارم آیفون SE به شدت از آیفون SE 3 فاصله گرفته است؛ دستگاهی که از زبان طراحی آیفون 8 استفاده می نماید. آیفون SE در حال حاضر به نمایشگر 4.7 اینچ، لبه خمیده، دکمه هوم و حاشیه های قابل توجه در اطراف نمایشگر مجهز است.

گفته می گردد ابعاد آیفون اس ای نسل چهارم اپل به 147 در 71.5 در 7.7 میلی متر می رسد. این باعث می گردد که گوشی موردبحث تقریبا هم میزان آیفون 14 با ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.8 میلی متر باشد.

سال گذشته گفته شد که اپل می خواهد طراحی آیفون 14 را به آیفون SE منتقل کند و سراغ نمایشگر 6.1 اینچ اولد و سیستم فیس ID برود. تفاوت بزرگ مهم آیفون SE با آیفون 14، به تعداد دوربین های پشتی مربوط می گردد؛ جایی که آیفون SE تنها یک دوربین خواهد داشت.

گفته می گردد عرضه آیفون SE 4 برای سال 2025 برنامه ریزی شده است. فعلا قیمت گوشی موردبحث را نمی دانیم، اما با در نظر گرفتن تغییرات، بسیار بعید است که قیمت گوشی آیفون مدل SE 4 افزایش پیدا نکند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 اسفند 1402 بروزرسانی: 14 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15654

به "عکس ، این آیفون نو مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این آیفون نو مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید