دلیل لرزش صفحه گوشی سامسونگ چیست؟

به گزارش کنفرانس هکا، مهمترین علت لرزش صفحه گوشی سامسونگ یا همان پر پر زدن ال سی دی، هماهنگ نبودن پردازنده گرافیکی و سی.پی.یو است. اگر علت مشکل گوشی این موضوع باشد، باید بدانید که ایراد سخت افزاری نیست و می توان آن را به راحتی حل کرد؛ در غیر اینصورت یک متخصص باید گوشی را آنالیز کند.

دلیل لرزش صفحه گوشی سامسونگ چیست؟

لرزش صفحه گوشی سامسونگ می تواند بر اثر ضربه، فشار و آب خوردگی هم باشد. اگر به گوشی شما ضربه شدیدی وارد شده است یا با آب تماس داشته، می تواند باعث پرپر زدن صفحه گوشی گردد و متاسفانه شما در اغلب اوقات چاره ای به جز تعویض ال سی دی گوشی ندارید.

به منظور آنالیز بیشتر این مشکل و راهکارهای رفع آن، ادامۀ این مقاله از مجله خبرنگاران را از دست ندهید!

نکات کلیدی

  • مهم ترین علت لرزش صفحه گوشی سامسونگ، هماهنگ نبودن پردازنده گرافیکی و سی پی یو است.
  • از دیگر دلایل لرزیدن صفحه گوشی سامسونگ می توان به ضربه، فشار و آب خوردگی اشاره نمود.
  • گاهی خطوط مواج یا استاتیک در LCD شما ممکن است ناشی از سایر دستگاه های الکترونیکی یا دستگاه هایی که به گوشی متصل اند باشد.

علت لرزش صفحه گوشی سامسونگ

از مهم ترین علل لرزش صفحه گوشی سامسونگ اختلالات نرم افزاری است؛ نرم افزارهای آن را آنالیز کنید.

برای حل کردن مسائل پرپر زدن صفحه گوشی سامسونگ می توان ابتدا آن را راه اندازی مجدد کرد و در قدم بعد روند تست ال سی دی گوشی سامسونگ را پشت سر گذاشت.

به منظور راه اندازی مجدد گوشی سامسونگ، دکمه پاور و ولوم را به مدت 45 ثانیه فشار دهید و بعد از رفرش کردن، گوشی را دوباره آنالیز کنید. اگر مشکل حل نشد، به سراغ مرحله بعدی بروید.

تعمیر موبایل را به کارشناسان خبره خبرنگاران بسپارید.

  • تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل
  • تعمیر باتری گوشی
  • تعمیرات نرم افزار موبایل
  • تعمیر سخت افزار گوشی
  • تعمیر هنگ کردن و داغ شدن موبایل
  • تعمیر سوکت شارژ گوشی

تعمیر تخصصی موبایل در محل با تیم خبرنگاران

تعمیر موبایل را به کارشناسان خبره خبرنگاران بسپارید.

  • تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل
  • تعمیر باتری گوشی
  • تعمیرات نرم افزار موبایل
  • تعمیر سخت افزار گوشی
  • تعمیر هنگ کردن و داغ شدن موبایل
  • تعمیر سوکت شارژ گوشی

تعمیر تخصصی موبایل در محل با تیم خبرنگاران

1. مشکل نرم افزاری و راه اندازی به وسیله Safe Mode

بعضی اوقات شما برنامه هایی را دانلود و نصب می کنید که ممکن است تمام مسائل آن رفع نشده یا نسخه باکیفیت اپلیکیشن هنوز ارائه نشده باشد.

در واقع هنگامی که شما گزینه حالت امن را روشن می کنید، تمام برنامه های نصب شده غیرفعال می شوند. هنگام خاموش بودن برنامه ها شما می توانید گوشی را چک کنید و اگر ایراد رفع شد، متوجه می شوید که علت لرزش صفحه گوشی یکی از همان برنامه های نصب شده است.

راه چاره دیگر تنظیم مجدد کارخانه گوشی است که آخرین راه چاره محسوب می گردد.

2. خیس شدن موبایل

اگر موبایل شما خیس گردد مسائلی زیادی ممکن است برای آن پیش بیاید که یکی از آن ها لرزیدن ال سی دی آن و سوسو زدن صفحه نمایش گوشی سامسونگ است.

در این شرایط اگر اندازه آسیب زیاد نباشد، ممکن است بعد از مدتی مشکل حل گردد اما اغلب اوقات آب آسیب زیادی به ال سی دی می زند و باید تعمیر یا تعویض گردد.

برای تعمیرات گوشی موبایل از برترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

محاسبه قیمت برای شما

3. وجود سایه زرد و قرمز در ال سی دی

برای رفع کردن تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ می توانید به بخش تنظیمات بروید و گزینه Displa y را فعال و سپس در بخش Color Mode آن را تنظیم کنید.

4. نقاط ریز به نام Dead pixels بر روی صفحه

ممکن است در کنار لرزش صفحه، بر روی صفحه نمایش نقاط تیره وجود داشته باشد یا با سیاه شدن نمایشگر گوشی سامسونگ روبرو شوید. برای حل آن می توانید برنامه Dead pixel test and fix را نصب کنید و بگذارید برنامه با روند خود نقاط را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: علت قطع شدن اینترنت گوشی سامسونگ چیست؟

5. ایجاد اختلال به وسیله دستگاه های دیگر

گاهی خطوط مواج یا استاتیک در LCD شما ممکن است ناشی از سایر دستگاه های الکترونیکی (تلفن های همراه، تلفن های بی سیم، مودم) یا دستگاه هایی که به گوشی متصل اند باشد.

بنابراین لرزش صفحه می تواند به علت تداخل سخت افزارهای جانبی نیز باشد. برای خاتمه دادن به این مشکل سعی کنید دستگاه هایی که حدس میزنید اختلال ایجاد نموده اند را از موبایل دور نموده و از آن جدا کنید.

کلام آخر

ما در بسیاری از گوشی ها مشکل پرپر زدن صفحه گوشی را مشاهده می کنیم و همان طور که گفته شد، علت لرزش صفحه گوشی سامسونگ موضوعات گوناگونی است که باید آنالیز شوند تا بتوان به برترین شکل آن را حل کرد.

در این مطلب با آنالیز این موضوع کوشش کردیم تا اطلاعات موردنیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. از قلم نیاندازید که کارشناسان خبرنگاران به منظور تعمیر موبایل سامسونگ در کنار شما هستند.

برچسب ها

سامسونگمنبع: آچاره
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13990

به "دلیل لرزش صفحه گوشی سامسونگ چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل لرزش صفحه گوشی سامسونگ چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید