عادل مجللی و هدیه کاظمی صاحب مدال طلا شدند، پوریا شریفی برنز گرفت

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا امروز ملی پوشان کشورمان در ماده های مختلف مسافت 200 متر به مصاف رقبای خود رفتند که حاصل آن کسب سه مدال و راهیابی دیگر نمایندگان ایران به مرحله فینال و نیمه نهایی بود.

عادل مجللی و هدیه کاظمی صاحب مدال طلا شدند، پوریا شریفی برنز گرفت

پریسا محمدزاده در کانوی یکنفره 200 متر در رده پنجم نهاده شد. در این مسابقه قایقرانان تایلند، ازبکستان، قزاقستان و اندونزی اول تا چهارم و هند پنجم شدند.

عادل مجللی در کانوی یکنفره 200 متر با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، چین تایپه، تایلند، اندونزی و تاجیکستان رقابت کرد و در سرانجام با زمان 39.727 ثانیه اول و صاحب مدال طلا شد. در این مسابقه قایقرانان ازبکستان و قزاقستان دوم و سوم شدند.

پوریا شریفی در کایاک یکنفره 200 متر با حریفانی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، هند، چین تایپه و هنگ کنگ مسابقه داد و در سرانجام با زمان 36.390 ثانیه سوم شد و مدال برنز را به گردن آویخت. در این رقابت نماینده ازبکستان طلا و ورزشکار تایلند نقره گرفتند.

شهلا بهروزی راد در کلاس VL3 بانوان با زمان 1:19.516 دقیقه چهارم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند و قزاقستان اول تا سوم شدند.

هدیه کاظمی در رقابت کایاک یکنفره 200 متر بانوان در رقابت با نمایندگان تایلند، قزاقستان، اندونزی و ازبکستان با زمان 41.438 ثانیه در جایگاه نخست نهاده شد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

در رقابت فینال کانوی دونفره 200 متر مردان محمدنبی رضایی و عادل مجللی در رقابت با نمایندگان تایلند، ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، هند و تاجیکستان با زمان 37.430 ثانیه صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نماینده ازبکستان با زمان 37.279 ثانیه مدال طلا و تیم قزاقستان با زمان 37.546 ثانیه مدال دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13196

به "عادل مجللی و هدیه کاظمی صاحب مدال طلا شدند، پوریا شریفی برنز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادل مجللی و هدیه کاظمی صاحب مدال طلا شدند، پوریا شریفی برنز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید