طعنه گل گهر به استقلال با ارائه یک سند

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: حساس ترین بازی هفته 21 لیگ برتر ایران تقابل تیم های استقلال و گل گهر در ورزشگاه آزادی بود. در این دیدار که با رجحان 2 بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به سرانجام رسید داور با اعلام پنالتی در دقیقه 85 به سود میزبان، باعث اعتراض شدید بازیکنان و اعضای کادر فنی گل گهر شد.

طعنه گل گهر به استقلال با ارائه یک سند

به گزارش خبرنگاران، در این دقیقه توپ به دست بازیکن گل گهر برخورد کرد و داور وسط ابتدا آن صحنه را پنالتی تشخیص نداد، ولی با پرچم کمکش و مشورت با او نهایتا راضی شد تا پنالتی را به سود استقلال اعلام کند. اگرچه گل گهری ها همچنان اصرار دارند که دست بازیکنشان در راستای بدن بوده و حتی تلاش کرده دستش را عقب بکشد تا توپ را لمس نکند، به تازگی مدرک دیگری رو کرده اند که نشان می دهد قبل از رخ دادن آن صحنه جنجالی، بازیکن استقلال در آفساید بوده و کمک داور که نقش اصلی در اعلام پنالتی داشته، در آن صحنه پرچم نزده است.

باشگاه گل گهر هم در بیانیه ای، ضمن آنکه طعنه ای به استقلال زده اند به این مورد اشاره کرده و نوشته است: قبل از اینکه کمک داور وارد شود و از هیچ پنالتی بسازد توپ برای بازیکن در آفساید استقلال ارسال می شود و مهاجم هم به سمت توپ حرکت می کند تا به توپ برسد؛ مدافع هم به خاطر نرسیدن توپ به او وارد عمل می شود.

طبق قوانین نو هر گونه حرکت مهاجم درون آفساید و اقدام او حتی اگر توپ به او نرسد باید با قطع بازی و اعلام آفساید همراه شود. جالب اینکه کمک داور وظیفه ذاتی خود را فراموش کرده، اما در شرایط غیر مسلط اعلام پنالتی می کند.

به نظر پازل کامل شده است. دیروز شک داشتیم و امروز هیچ شکی نداریم.

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13692

به "طعنه گل گهر به استقلال با ارائه یک سند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه گل گهر به استقلال با ارائه یک سند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید