صانع: سعی می کنیم برترین نتیجه را کسب کنیم اما حریفان مان خیلی سرسخت هستند

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم تنیس زیر 12 سال پسران ایران، گفت: همه از ما توقع مقام آسیایی دارند اما حریفان سرسختی داریم.

صانع: سعی می کنیم برترین نتیجه را کسب کنیم اما حریفان مان خیلی سرسخت هستند

فرهاد صانع درخصوص مسابقات انتخابی تیم ملی زیر 12 سال برای شرکت در رقابت های آسیایی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: پنج نفر را برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس زیر 12 سال انتخاب کردیم و خوشبختانه خوب تمرین نموده اند و فکر می کنم در این مدت 30 تا 40 درصد پیشرفت خوبی داشته اند.

وی ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در این مدت کوتاه تا مسابقات آسیایی به آمادگی بیشتری دست پیدا نمایند و اعلام کرد: امیدوارم در این دو هفته ای که تا اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان در پیش داریم بتوانیم بازیکنان را به آمادگی بیشتری رسانده و با شرایط بهتری در مسابقات شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس زیر 12 سال ضمن اشاره به انگیزه دادن به سایر بازیکنان جهت رقابت در مسابقات آسیایی، گفت: در مسابقات غرب آسیا 3 نفر را اعزام کردیم، اما برای اینکه بازیکنان دیگر هم انگیزه بدهیم نفرات چهارم و پنجم رنکینگ را هم انتخاب کردیم مدتی با این بازیکنان تمرین کردیم و مسابقه انتخابی دارند که 3 نفر اصلی به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام شوند.

وی از کسب نتیجه دلخواه در مسابقات آسیایی ابراز ناامیدی کرد و اضافه نمود: اگر واقع گرا باشیم باید بگویم احساس می کنم که آن نتیجه که باید کسب کنیم را در این مسابقات نمی گیریم.

وی ادامه داد: از آنجایی که در مسابقات غرب آسیا عنوان قهرمانی را کسب کردیم همه می گویند که در این رقابت ها هم مقام کسب می کنیم واقعا اینگونه نیست و حریفان مان خیلی قدر هستند ما سعی می کنیم برترین نتیجه را کسب کنیم اما حریفان مان خیلی سرسخت هستند.

صانع با بیان این مطلب که دو مرحله اردو برای بالا بردن شاگردانش کافی نیست، گفت: برای شرکت در مسابقات آسیایی دو مرحله اردوی آمادگی کافی نیست اما با شرایط موجود همین که توانستیم این دو مرحله اردو را برگزار کنیم کار سختی است.

وی بعلاوه به نداشتن تمرین در زمین های تنیس هاردکورت اشاره و اعلام کرد: از آنجایی که هوا سرد است و زمین های روباز بلااستفاده هستند باید از زمین های سرپوشیده استفاده کنیم که این زمین ها کم هستند. البته فدراسیون توانسته است دو زمین که استاندارد و خوب است را برای ما تهیه کند.

وی در سرانجام یادآور شد: با اینکه مسابقات آسیایی در زمین های هاردکورت برگزار می گردد، اما فعلا زمین هارد کورتی نتوانسته ایم پیدا کنیم تمرین در این زمین ها را نداریم اما امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را برای کشورمان کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12917

به "صانع: سعی می کنیم برترین نتیجه را کسب کنیم اما حریفان مان خیلی سرسخت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانع: سعی می کنیم برترین نتیجه را کسب کنیم اما حریفان مان خیلی سرسخت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید