شکست یک نیمه ای ایران مقابل کره جنوبی با اشتباه عجیب عابدزاده

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ملاقات برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود کره جنوبی به خاتمه رسید. سون هیونگ مین (2+45) برای کره گلزنی کرد.

شکست یک نیمه ای ایران مقابل کره جنوبی با اشتباه عجیب عابدزاده

در این مسابقه که از ساعت 15:30 به میزبانی شهر سئول برگزار گردید، ایران تغییرات اساسی در ترکیب خود ایجاد نموده بود و با حضور سه دفاع مرکزی (شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و مجید حسینی) برابر کره به میدان رفت.

ایران این بازی را با فشار روی مدافعان و دروازه بان میزبان آغاز کرد و با استفاده از همین برنامه، در دقیقه 3 صاحب موقعیت گلزنی شد. احسان حاج صفی که در این مسابقه کاپیتان ایران هم هست، این موقعیت را در محوطه جریمه حریف از دست داد و ضربه آرام او به وسیله بازیکنان کره مهار شد.

در ادامه کره جنوبی که حمایت بیش از 63 هزار طرفدار را پشت خود می بیند، به تدریج هجومی تر شد اما نتوانست دروازه ایران را باز کند. ایران بارها با پِرس از بالا و فشار روی مدافعان کره جنوبی باعث اشتباه بازیکنان این تیم شد ولی در گلزنی ناکام بود.

اتفاق ناخوشایند برای ایران در این نیمه، تعویض شجاع خلیل زاده بود. خلیل زاده که در سمت راست دفاع ایران عملکرد خوبی داشت، در دقیقه 41 به علت آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت و عارف غلامی جای او را گرفت.

در دقایق تلف شده این مسابقه و در حالی که انتظار می رفت نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام گردد، کره جنوبی با شوت محکم سون هیونگ مین و اشتباه امیر عابدزاده در مهار توپ، به گل رجحان رسید و پیروز به رختکن رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13569

به "شکست یک نیمه ای ایران مقابل کره جنوبی با اشتباه عجیب عابدزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست یک نیمه ای ایران مقابل کره جنوبی با اشتباه عجیب عابدزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید