شکست عسگری مقابل آقائف در لیگ جهانی کاراته، حذف 3 نماینده ایران

به گزارش کنفرانس هکا، در خاتمه روز نخست از دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در امارات 2 نماینده کاراته ایران در کومیته به ملاقات رده بندی راه یافتند و 3 نماینده ایران نیز حذف شدند.

شکست عسگری مقابل آقائف در لیگ جهانی کاراته، حذف 3 نماینده ایران

به گزارش خبرنگاران، در انتها روز نخست لیگ دنیای کاراته وان امارات که از صبح امروز با حضور 571 کاراته کا از 85 کشور در شهر دوبی شروع شده است، مهسا افسانه در کاتای انفرادی، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم به ملاقات رده بندی اوزان خود راه یافتند.

در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری نفر نخست رنکینگ و دارنده مدال های طلای دنیا و بازی های آسیایی ابتدا 1 بر صفر روسلان سیماخانبت از قزاقستان را مغلوب کرد و در ادامه نیز 2 بر صفر خوزه والدیویا از پرو را شکست داد. او در سومین مبارزه 2 بر صفر جو کلاور از انگلیس را با شکست بدرقه کرد و به نیمه نهایی صعود کرد اما در نیمه نهایی مقابل رافائل آقایف آذربایجانی دارنده نقره قهرمانی اروپا 2019 و یک نقره دنیا به میدان رفت و 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به ملاقات رده بندی راه یابد.

عسگری روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می رود.

در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار در اولین ملاقات 5 بر 3 نتیجه را به نادیا گومز از اسپانیا واگذار کرد و با توجه به رسیدن این حریف به فینال، بهمنیار هم به جدول شانس مجدد رفت.

او در این گروه در اولین مبارزه یک بر صفر آسیا آگوس از ایتالیا را برد و سپس با نتیجه 3 بر یک از سد سارا هوبریش آلمانی گذشت و به ملاقات رده بندی راه یافت.

بهمنیار برای کسب مدال برنز روز یکشنبه با آیچا سیاح مراکشی دارنده 2 طلا و یک نقره قهرمانی آفریقا مبارزه خواهد نمود.

حذف خاکسار، مهدی زاده و آسیابری

اما در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار 3 بر یک ویکتوریا سیمانیکوآ از اسلواکی را برد اما در ادامه پس از تساوی 2 بر 2 مقابل آصیل سیریکوآ از قزاقستان با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و با شکست حریف قزاقستانی، خاکسار حضور در ادامه رقابتها را از دست داد.

در وزن 67- کیلوگرم،امیر مهدی زاده با نتایج مشابه 2 بر یک مقابل کامیلو ولوزو از شیلی و علی الساوی از مصر به رجحان رسید اما در مبارزه سوم در حالی که 4 بر یک از حریف پیش بود به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در ثانیه های انتهای مسابقه از ادامه مبارزه انصراف داد تا این بازی به سود نماینده گرجستان به انتها برسد.

دیگر نماینده ایران در وزن 75- کیلوگرم علی اصغر آسیابری بود که در دور نخست 2 بر یک ارن آکورت از ترکیه را شکست داد اما در ادامه با نتیجه 10 بر یک مقابل استانیسلاو هورنا از اوکراین شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

همچنین در کاتای انفرادی بانوان مهسا افسانه امتیازات 23.84 و 23.52 را بدست آورد و به نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با کسب امتیاز 24.72 در جای سوم نهاده شد و به ملاقات رده بندی راه یافت.

افسانه برای کسب مدال برنز روز یکشنبه به مصاف گریس لائو مو از هنگ کنگ دارنده برنز قهرمانی دنیا 2018 و 2 نقره و یک برنز قهرمانی آسیا خواهد رفت.

فردا (شنبه) و در دومین روز رقابتها، در بخش بانوان رزیتا علیپور و شیما آل سعدی در وزن 61- کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم و در بخش مردان، ابوالفضل شهرجردی و متین زارع در کاتای انفرادی، ذبیح الله پورشیب، مهدی خدابخشی و کیوان بابان در وزن 84- کیلوگرم، سجاد گنج زاده، صالح اباذری و مهدی آشوری در وزن 84+ کیلوگرم به مصاف حریفانشان می فرایند.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8559

به "شکست عسگری مقابل آقائف در لیگ جهانی کاراته، حذف 3 نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست عسگری مقابل آقائف در لیگ جهانی کاراته، حذف 3 نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید