سنسور تشخیص حضور انسان در خانه

به گزارش کنفرانس هکا، شرکت Lumi Technology فراوری کننده محصولات محبوب خانه هوشمند Aqara و شریک شیائومی، اخیرا محصولی بنام سنسور تشخیص حضور انسان Aqara FP1 عرضه نموده است.

سنسور تشخیص حضور انسان در خانه

به گزارش خبرنگاران، این سنسور مجهز به نسل جدیدی از حسگر های راداری موج میلی متری است که دنیای ادراکی جدیدی را به ما نشان می دهد. این محصول با قیمت 399 یوان (63 دلار) به فروش می رسد و اکنون به وسیله مرکز خرید خانه هوشمند Aqara Home در چین در دسترس است.

حسگر های بدن انسان محصولات جدیدی نیستند، اما حسگر هایی که تابحال ساخت شده اند، فقط قادر به تشخیص حرکت بدن انسان هستند و اگر انسانی برای مدت طولانی و بدون هیچ حرکتی در مقابل این حسگر ها قرار بگیرد، بیشتر آن ها امکان تشخیص حضور فرد را ندارند. برخلاف بیشتر سنسور هایی که تابحال فراوری شده اند، سنسور Aqara FP1 امکان تشخیص انسان ساکن را نیز دارد. این سنسور می تواند حضور انسان ساکن را به وسیله رادار موج میلی متری رصد نموده و با دقت حضور انسان را تشخیص دهد.

این محصول با استفاده از باند فرکانسی 60 هرتز، می تواند موقعیت مکانی ، مجاورت یا فاصله انسان ها را تشخیص دهد. بعلاوه محدوده مانیتورینگ زاویه افقی 120 درجه و فاصله تشخیص شعاعی 5 متر را پوشش می دهد. سنسور Aqara FP1 قابلیت اتصال به برنامه Apple HomeKit را نیز دارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13201

به "سنسور تشخیص حضور انسان در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنسور تشخیص حضور انسان در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید