سرنوشت خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران چه می شود؟

به گزارش کنفرانس هکا، شرکت سامسونگ گفت: به تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تامین قطعات محصولات خود در بازار ایران ادامه خواهد داد.

سرنوشت خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران چه می شود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای با خاطر نشان کردن اینکه نهایت احترام را برای مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است، شرح داد: با وجود تحولات اخیر و مسائل ایجاد شده در راستا تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری های خود است.

در این بیانیه آمده است: سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال های اخیر و با وجود همه تحولات، تغییر نکرده است.

این شرکت تاکید کرده است: با وجود همه مسائل، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد؛ در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.

پیش از این سیدعلیرضا موسوی مجد رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران در این باره گفته بود: پایین آوردن تابلوهای شرکت کره ای سامسونگ از مغازه ها چند وقتی است آغاز شده و در هفته های آینده نخستین محصولات جایگزین سامسونگ با برند سام وارد بازار می شود.

موسوی مجد اعلام نمود: مشتریان محصولات سامسونگ نگرانی نداشته باشند، زیرا خدمت گارانتی را تا 18 ماه پس از تاریخ نصب و خدمات پس از فروش را تا 10 سال پس از خرید دریافت خواهند کرد.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8578

به "سرنوشت خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران چه می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران چه می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید