سامسونگ با انتشار یک تیزر، طراحی حلقه هوشمند گلکسی رینگ را فاش کرد

به گزارش کنفرانس هکا، اگرچه در رویداد رونمایی از گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ خبری از حلقه هوشمند گلکسی رینگ نبود اما در انتهای مراسم تیزری از این گجت سلامتی را مشاهده کردیم.

سامسونگ با انتشار یک تیزر، طراحی حلقه هوشمند گلکسی رینگ را فاش کرد

طی یک اقدام غیر منتظره، در رویداد رونمایی از سری گلکسی S24 تیزری از حلقه هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی رینگ را هم مشاهده کردیم. می گوییم غیر منتظره چون انتظار داشتیم این حلقه رسما در این رویداد رونمایی گردد اما بنا به دلایلی نامشخص این اتفاق رخ نداد تا باز هم شایعات و خبرهای مختلفی را تا رونمایی رسمی پیرامون آن ببینیم.

در اواخر رویداد گلکسی آنپکد امشب سامسونگ، این شرکت تیزر خیلی مختصری از گلکسی رینگ، حلقه هوشمند مورد انتظارش منتشر کرد. محصولی که مثل یک مچ بند، حالا با شکل و شمایل حلقه، در زمینه سلامتی کاربرد دارد و ظاهرا می تواند فعالیت های ورزشی را پایش کند، شرایط استرس را چک کند و کلی قابلیت دیگر که یک محصول سلامتی باید داشته باشد.

تیزر سامسونگ نشان داده که این حلقه نو از امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی هم جهت پایش فعالیت های ورزشی بهره خواهد برد، اما هیچ اطلاعاتی از بابت قیمت یا تاریخ رونمایی و عرضه رسمی آن منتشر نشده است. سامسونگ در این تیزر به گفتن همین دو خط بسنده کرد:

در گذشته هم بارها شایعات زیادی را در رابطه با این حلقه شنیده بودیم اما امشب پیروز نشدیم اطلاعات کاملی از آن دریافت کنیم. با این حال به نظر می رسد طی روزها و هفته های آینده باید خبرهای بسیار زیادی را پیرامون آن ببینیم چرا که شرکت سازنده رسما آن را به نمایش گذاشته است. احتمال اینکه این حلقه در کنار گوشی های تاشوی سامسونگ در تابستان رونمایی شوند هم وجود دارد اما هنوز چیزی قطعی نیست.

منبع: 9to5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 دی 1402 بروزرسانی: 28 دی 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14337

به "سامسونگ با انتشار یک تیزر، طراحی حلقه هوشمند گلکسی رینگ را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ با انتشار یک تیزر، طراحی حلقه هوشمند گلکسی رینگ را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید