رونمایی از سرمربی تیم ملی در مجمع فدراسیون؟

به گزارش کنفرانس هکا، عده ای از احتمال اعلام نام سرمربی تیم ملی فوتبال در مجمع سالانه (فردا، یکشنبه) می گویند.

رونمایی از سرمربی تیم ملی در مجمع فدراسیون؟

رونمایی از سرمربی تیم ملی در مجمع فدراسیون؟

مهدی تاج بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده که نباید برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عجله به خرج داد. البته پاسخ های ضد و نقیض تاج به پرسش هایی که درباره انتخاب سرمربی تیم ملی مطرح می شود، نشان می دهد که نمی توان به حرف تاج تکیه کرد و منتظر ماند تا فدراسیون در کمال آرامش گزینه موردنظر را انتخاب کند. چه بسا همین حالا مهدی تاج سرمربی را انتخاب هم کرده باشد.

این فرضیه زمانی قوت می گیرد که عده ای از احتمال اعلام نام سرمربی تیم ملی فوتبال در مجمع سالانه فردا(یکشنبه) می گویند. البته در همین رابطه احتمال های مختلفی وجود دارد. یا تاج با گزینه خارجی مدنظرش در سکوت خبری به توافق رسیده و تصمیم دارد در جلسه مجمع از آن رونمایی کند که این مورد بسیار بعید به نظر می رسد. گزینه محتمل تر اما این است که تاج فعلاً سرمربی موقتی برای تیم ملی در نظر بگیرد تا در فرصت مناسب تر و بعد از رسیدن کمک های مالی بتواند با گزینه های مدنظر فدراسیون مذاکره کند.

مهدی تاج می داند تا زمانی که تکلیف مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال را مشخص نکند، خبری از کمک های مالی وزارت ورزش نیست و عملاً پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی به بعد از مشخص تکلیف بازنشسته ها موکول می شود.

2 - 200

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2243

به "رونمایی از سرمربی تیم ملی در مجمع فدراسیون؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سرمربی تیم ملی در مجمع فدراسیون؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید