رضایت 85 درصدی مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این که برای فعالیت های خود شاخص هایی داریم که آن ها را ارزیابی می کنیم، گفت: از سال گذشته تا به امروز شاخص ها به سمت بهبود بوده و 85 درصد میانگین رضایت مشتریان را داریم که این میزان کافی نیست و ما در جهت بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام برمی داریم و سیر فرایند حرکت ما سعودی است.

رضایت 85 درصدی مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران

مجید سلطانی، امروز سه شنبه، 25 آبان ماه، در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: ممکن است همه صنعت و حوزه های دیگر با چالش هایی روبرو شوند که یک اندازه فرهنگ عمومی در این حوزه بالا برود بهتر است.

وی ادامه داد: هرچه خواست عمومی در مسائل بیشتر باشد، سرمایه گذاری در این حوزه راحت تر و بهتر است، توسعه ارتباطات و زیرساخت ها در بخش های مختلف بهره برداری و محتوا بخش مهمی است که در حال حاضر کشورهای پیشرفته به سمت آن رفتند.

سلطانی اضافه نمود: رسانه ها نیز در این حوزه نقش بسزایی دارند که در کشور ما خبرگزاری های مختلف و اصحاب رسانه سعی کردند این مأموریت را به خوبی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح نمود: ما در شرکت مخابرات خودمان را خادم مردم می دانیم و فرهنگ مخابرات با این اصل که همواره حق با مشتری است پایه گذاری شده است.

وی بیان نمود: همواره مسائل و مسائلی داریم، ما مسائل را از نزدیک رصد می کنیم. از نظر ارتباطی و مسائل زیرساختی به خوبی نسبت به راهی که باید برویم مطلع هستیم و در این راه قدم برمی داریم.

سلطانی اضافه نمود: گاهی اوقات ممکن است شرایط به گونه ای گردد که این آهنگ و پاسخگویی به احتیاج مردم و مشتریان اندازهی دچار نوسان گردد که قابل حل است و ما می توانیم با یاری یکدیگر آن را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این که بحث مخابرات بحث تخصصی و پیچیده است، بیان نمود: هدف از برگزاری این جلسه ارتقاء فهم و فرهنگ عمومی در رابطه با فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

وی توضیح داد: حدود 85 درصد رضایت مشتریان را داریم، در شرکت مخابرات به وسیله سامانه هایی که طراحی و پیاده سازی شده به صورت شبانه روزی اندازه تماس و نحوه پاسخگویی به تماس ها و شکایات، ثبت آن و ثبت خرابی رصد می گردد.

سلطانی با اشاره به این که مخابرات در بخش تلفن 20 میلیون و در بخش باند پهن ثابت نیز نزدیک به شش میلیون مشترک دارد، توضیح داد: تعداد مشترکین ما زیاد است و شرکت مخابرات در ارائه خدمات گزینشی عمل نمی نماید و در همه جا باید سرویس بدهد و این پهنه جغرافیایی وسیع و مسائل و مسائل مترقبه و غیرمترقبه که پیش می آید یک اندازه از مشترکین ما را دچار مشکل می نماید که طبیعی است و ما سعی می کنیم به سرعت به آن ها پاسخ بدهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این که برای فعالیت های خود شاخص هایی داریم که آن ها را ارزیابی می کنیم، مطرح نمود: از سال گذشته تا به امروز شاخص ها به سمت بهبود بوده و 85 درصد میانگین رضایت مشتریان را داریم که این اندازه کافی نیست و ما در جهت بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام برمی داریم و سیر فرایند حرکت ما سعودی است.

وی با اشاره به این که در تعرفه تلفن ثابت هیچ تغییری نداریم، بیان نمود: اندازه دریافتی ما براساس مسافت و نرخ پالس بود و نرخ پالس ما متناسب با مسافت بود وقتی هم کدسازی صورت می گیرد موضوع مسافت کنار می رود بنابراین ما دیگر نرخ پالسی نداریم، بنا شد در موضوع تعرفه تغییری بدهند که زیان اجرای این طرح به مخابرات جبران گردد.

سلطانی مطرح نمود: برابر با ماده 90 قانون اصل 44 حاکمیت نمی تواند به بخش خصوصی مأموریت و وظیفه ای را محول کند که برای آن ها زیان داشته باشد و آن ها را تحت شعاع قرار دهد، بنابراین در موضوع اصلاح تعرفه اقداماتی صورت گرفت ولی بعد از اجرا بلافاصله ابطال شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان نمود: در بحث هم کدسازی حدود هشت هزار میلیارد تومان به شرکت مخابرات زیان وارد شده و در حقیقت این عدد از جایی تأمین نشده است.

وی ادامه داد: اصل بالا بردن نرخ در بخش بین التجاری بحث دیتاست، که آن عددی که برای هم کد سازی زیان وارد شد را پوشش نداد، اضافه بر این عدد محاسبه نرخ مکالمه هنوز هم تغییر نکرده است.

سلطانی اضافه نمود: 45 هزار میلیارد تومان در بخش ثابت و سیار در مخابرات ایران سرمایه گذاری شده که از سود سهامداران است و منفعت دولت از واگذاری شرکت مخابرات تا الان حدود 100 هزار میلیارد تومان بوده و سهامداران در این مدت حدود هشت هزار میلیارد تومان سود برده اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیح داد: ما با توجه به شرایط بازار بخشی از املاک ها را در مزایده های مختلفی گذاشتیم از اواخر 1399 تا 1400، به صورت نقدی و تهاتری انجام می گردد، تا الان نزدیک 800 میلیارد تومان از املاک با بدهی ها تهاتر شده و بخشی به صورت نقدی وارد شرکت شده است، از این محل در توسعه سرمایه گذاری کردیم.

وی مطرح نمود: حدود 1200 میلیارد تومان عدد سرمایه گذاری ما در زمینه توسعه است، بخشی از دارایی های شرکت و بخشی از محل نقدینگی سرمایه گذاری کردیم، ما در یک دوره 9 ماهه از آذرماه 1399 تا خاتمه شهریورماه 1400 حدود 1200 میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم.

سلطانی اضافه نمود: اگر ما در بخش ثابت حدود شش هزار میلیارد تومان در سال سرمایه گذاری داشته باشیم یک جهشی در ارائه خدمات به وجود خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12949

به "رضایت 85 درصدی مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت 85 درصدی مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید