راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای مکسیدر؛ مدل های خوش ساخت برای بودجه های متفاوت

به گزارش کنفرانس هکا، مکسیدر، به عنوان یکی از بهترین برندهای انگلیسی در صنعت اسپیکر با ارائه محصولاتی باکیفیت و قابل اعتماد، به یک انتخاب محبوب برای آماتورها و حرفه ای های صدا تبدیل شده است. این شرکت با تولید اسپیکرهایی با صدای شفاف و قدرتمند، به همراه طراحی هایی سبک و جمع و جور، توانسته جای پای خود را در بازار رقابتی امروز محکم تر از قبل کند. اگر شما هم از طرفداران محصولات این برند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای مکسیدر خبرنگاران ، به معرفی و بررسی 8 مدل پیشرفته و خوش صدای بازار خواهیم پرداخت تا شما بر اساس نیاز و بودجه ای که دارید، مناسب ترین گزینه را برای خرید خود در نظر بگیرید.

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای مکسیدر؛ مدل های خوش ساخت برای بودجه های متفاوت

اسپیکر مکسیدر مدل DJ AL-223

اگر در پی خرید یکی از بهترین اسپیکرهای مکسیدر در خبرنگاران هستید و برای این کار بودجه کافی را کنار گذاشته اید، مدل DJ AL-223 می تواند تجربه یک خرید بسیار خاطره انگیز را برای شما به همراه بیاورد. این محصول به صورت دو تکه طراحی شده و شما در واقع با خرید یک اسپیکر صاحب دو عدد اسپیکر بی سیم قدرتمند خواهید شد. این محصول طراحی استوانه ای شکل دارد که ابعاد آن ها به 320x 370x 1310 میلی متر می رسد و سنگینی وزن آن ها نیز حدود 22 کیلوگرم است؛ بنابراین برای حمل و نقل کردن آن ها باید از یک سری افراد کمک بگیرید. دکمه های کنترل این اسپیکر، همه روی یک پنل در بخش بالایی دستگاه قرار دارند. این اسپیکر حرفه ای با آمپلی فایر مجزا دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچی 2 میدرنج و 2 تیوتر بوده که از طریق نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده بر روی آن، به صورت هوشمند قابلیت تنظیم شدن دارد.

حدبیشتر توان خروجی این محصول مکسیدر به 30 هزار وات می رسد که برای برگزاری انواع مراسم ها می تواند میزبان بسیار خوبی برای شما باشد. همچنین به همراه این محصول یک میکروفون بی سیم نیز به شما تقدیم می شود تا برای استفاده از آن نیازی به تهیه میکروفون به صورت جداگانه نداشته باشید. این اسپیکر مکسیدر مجهز به یک نمایشگر پایکوبی نور حرفه ای است که شما می توانید به شخصی سازی آن نیز بپردازید. در این محصول، مکسیدر پورت های ورودی گسترده ای را قرار داده است. این پورت ها شامل دو پورت USB-A برای اتصال و پخش و یا شارژ گوشی های هوشمند، دو ورودی میکروفون 1/4 اینچی با دکمه های مخصوص صدا که یکی از آن ها برای وصل کردن گیتار (تبدیل اسپیکر به آمپلی فایر) استفاده می شود، یک جک 3.5 میلی متری صدا و ورودی کواکسیال هستند. انرژی این محصول هم از طریق باتری و هم از طریق برق مستقیم تأمین می شود و از بلوتوث نسخه 5.0 نیز پشتیبانی می کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل ED10

در بین بهترین اسپیکرهای مکسیدر در بازار، مدل های قابل حمل نیز به وفور دیده می شوند که از جمله آن ها می توان به مدل ED10 اشاره کرد. این اسپیکر که یک نوع پارتی باکس محسوب می شود، ابعاد 590x270x280 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 4 کیلوگرم می رسد که کاربران به راحتی می توانند آن را در سفرها و کمپینگ ها همراه خود داشته باشند. وظیفه تولید صدا در این اسپیکر قابل حمل مکسیدر، بر عهده 2 ساب 8 اینچی و 1 تیوتر با حدبیشتر توان خروجی 14 هزار واتی است که این کار را به خوبی انجام می دهند و کیفیت صدای مناسبی نسبت به قیمتی که برای خرید آن پرداخت می کنید، به شما ارائه می دهد. دور این باندها دو نوار LED دایره ای شکل تعبیه شده که هنگام پخش موزیک، زیبایی اسپیکر را دوچندان می کند. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حدبیشتر برد 10 متری نیز پشتیبانی می کند. همچنین بدنه این محصول از پلی پروپیلن تولید شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل ED10 مجهز به یک صفحه کنترل روی بخش بالایی خود است که کاربران می توانند از این بخش برای تنظیم المان های مختلف صدا استفاده کنند. قابلیت کارائوکه یا حذف صدای خواننده نیز در این محصول وجود دارد که به کاربران امکان خوانندگی را نیز خواهد داد. پشتیبانی از فناوری tws، یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول باکیفیت تسکو است که به شما امکان می دهد آن را به صورت همزمان به اسپیکر دیگری نیز متصل کنید. از جمله پورت های در نظر گرفته شده برای این محصول می توان به درگاه AUX، پورت USB برای اتصال فلش و پورت کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد که بسیار کاربردی خواهد بود. یک باتری پرظرفیت به عنوان منبع تغذیه این محصول باکیفیت مکسیدر در نظر گرفته شده که امکان پخش موسیقی به طور مداوم را تا 12 ساعت فراهم می آورد. به همراه این محصول یک میکروفون بی سیم نیز به شما تقدیم می شود تا از آن در مراسم های خود استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Maxi Box CN1003

مدل Maxi Box CN1003، یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای مکسیدر موجود در فروشگاه خبرنگاران است که با ویژگی های خوبی که ارائه می دهد، توانسته امتیاز مناسبی از خریدارانش در خبرنگاران به دست بیاورد. این محصول نسبت به محصول قبلی معرفی شده ابعاد بزرگ تر 844x361x340 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 7 کیلوگرم می رسد؛ بنابراین برای حمل و نقل کردن آن بهتر است از چرخی که برای آن تعبیه شده، استفاده کنید تا آسیب نبینید. این اسپیکر باکیفیت مکسیدر صدا را با دو عدد ساب 10 اینچی و یک عدد توییتر در محدوده فرکانس 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت 6 دسی بل به گوش کاربران می رساند و کیفیت صدایی بسیار خوبی نیز دارد. یکی از ویژگی های بسیار مجذوب کننده این محصول، پایکوبی نور RGB است که قابلیت تغییر حالت های متنوع نورپردازی را نیز دارد و مجذوب کنندهیت بصری خاصی به محیط اطراف شما می دهد. این محصول از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه نیز تولید شده است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Maxi Box CN1003 از درگاه های ورودی مختلفی نظیر USB، درگاه کارت حافظه میکرو SD، درگاه ورودی گیتار و ورودی میکروفون نیز بهره می برد که در نوع خودش یک پکیج کامل در این زمینه محسوب می شود. این محصول همراه با یک میکروفون بی سیم عرضه می شود که می توانید با آن به ضبط صدا و فعالیت مجذوب کننده و سرگرم کننده کارائوکه بپردازید. به لطف پشتیبانی این اسپیکر از قابلیت TWS، شما این امکان را دارید تا به صورت همزمان این محصول را به دو دستگاه متصل کنید. حدبیشتر توان خروجی این محصول 17 هزار وات است و دکمه های مختلفی برای تنظیم بیس، تریبل و اکو میکروفون و همچین صدا روی آن تعبیه شده است. این محصول انرژی خود را از جانب یک باتری 12 ولت و ظرفیت 7 آمپر ساعت تأمین می کند که با یک بار شارژ تا حدود 6 ساعت می تواند تا میزان 80 درصد ولوم به شما شارژدهی ارائه دهد و خودش نیز در عرض مدت زمان 5 ساعت شارژ می شود.

اسپیکر مکسیدر مدل AL1210

اگر در بین بهترین اسپیکرهای مکسیدر در پی یک اسپیکر خانگی قدرتمند و پر امکانات می گشت، از انتخاب مدل AL1210 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این محصول وزن نسبتاً سنگین تری نسبت به سایر محصولات معرفی شده در این مقاله دارد و سنگینی آن به حدود 18 کیلوگرم می رسد. به همین دلیل در زیر این محصول شاهد تعبیه شدن یک چرخ هستیم تا کاربران برای حمل و نقل آن دچار مشکل نشوند. از لحاظ کیفیت صدا، این محصول یکی از بهترین ها در بازار است و صدایی به شدت شفاف با بیسی عالی و کوبنده را به گوش شما می رساند. در واقع صدای این محصول برای محیط های بالای 100 متری مناسب است و رضایت کاربران را به همراه می آورد. مکسیدر طیف گستردگی از پورت های مختلف را روی بخش بالایی آن در نظر گرفته که از جمله مهم ترین آن ها می توان به پورت USB، پورت کارت حافظه میکرو SD، پورت ورودی میکروفون و گیتار را نیز نام برد.

درون باند این محصول، یک نوار LED کار شده که قابلیت پایکوبی نور را برای کاربران به همراه می آورد و مجذوب کنندهیت بصری محیط های اطراف شما را به شکل چشم نوازی افزایش می دهد. این اسپیکر مکسیدر دارای یک باتری لیتیومی سازگار با محیط زیست است که عمر طولانی 48 ساعته در حالت استندبای دارد و این باتری 6 ساعت زمان پخش موسیقی را فراهم می کند. همچنین کاربران برای شارژ کردن این محصول به تنها 1.5 ساعت زمان نیاز خواهند داشت. این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون و سایر امکاناتش از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال پایدار با دستگاه های هوشمند شما استفاده می کند و حدبیشتر برد 10 متری را به کاربران ارائه می دهد. کاربران می توانند حدبیشتر از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی در این محصول استفاده کنند. روی بدنه این محصول یک پنل دیده می شود که دکمه های مختلفی نظیر پاور، پخش و توقف کردن موسیقی در حال پخش و مواردی دیگر روی آن به چشم می خورند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل Mxi Box CN802

Mxi Box CN802، یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای مکسیدر در خبرنگاران محسوب می شود که نسبت به سایر محصولات معرفی شده، قیمت مناسب تری دارد و ویژگی های کاربردی آن نیز شما را راضی خواهند کرد. این محصول ابعادی 695x325x325 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 7.5 کیلوگرم می رسد؛ بنابراین کاربران برای حمل و نقل کردن آن خیلی با چالش بزرگی روبرو نیستند. این اسپیکر بلوتوثی مکسیدر برای تولید صدا به دو عدد ساب ووفر 8 اینچی مجهز شده که خروجی صوتی حدبیشتر 14 هزار واتی دارند. شما با این حجم از صدا خیلی راحت می توانید به میزبانی از مجالس خود به بپردازید. بدنه این محصول مکسیدر از پلاستیک ABS تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت خوبی دارد و خیال کاربران را تا حدودی در این زمینه راحت می کند. این اسپیکر به رنگ مشکی به بازار عرضه شده و لطف نورپردازی مجذوب کننده RGB که ارائه می دهد فضای خانه و محیط اطراف را سرشار از هیجان می کند.

در بخش بالایی این محصول شاهد قرارگیری یک پنل پر از دکمه های مختلف نظیر پاور، پخش و توقف کردن موسیقی در حال پخش، اسکن شبکه های رادیویی FM، آهنگ بعدی، آهنگ قبلی و مواردی دیگر دیده می شود. همچنین علاوه بر ورودی میکروفون، می توانیم به درگاه USB، میکرو USB، شیار کارت حافظه MicroSD، جک 3.5 میلی متری صدا و درگاه ورودی گیتار این دستگاه اشاره کنیم که دست کاربران را برای استفاده از این محصول حسابی باز گذاشته است. کاربران با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 می توانند اتصال پایداری را با دستگاه های خود ایجاد کنند. این محصول نیز از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت حدبیشتر 32 گیگابایتی به راحتی پشتیبانی می کند و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد. یک نمایشگر LCD در بخش جلویی این محصول تعبیه شده که اطلاعاتی در مورد شرایط باتری و مواردی از این قبیل در اختیار کاربران می گذارد. باتری این محصول نیز تا حدبیشتر 5 ساعت قادر به ارائه شارژ به کاربران خواهد بود.

اسپیکر قابل حمل مکسیدر مدل AL 605

اگر از کاربران خاص پسند هستید و در بین بهترین اسپیکرهای مکسیدر در پی یک محصول باکیفیت و قابل حمل برای استفاده در طبیعت گردی و سفر می گشت، ما اسپیکر قابل حمل مکسیدر مدل AL 605 را به شما پیشنهاد می کنیم که به شکل بسیار جالبی می توان آن را به عنوان یک کوله پشتی در سفرها با خود حمل و نقل کرد. ابعاد این محصول مجذوب کننده مکسیدر 500x200x200 میلی متر است و سنگینی وزن آن نیز به حدود سه کیلوگرم می رسد. مکسیدر برای این محصول بندهای مخصوصی طراحی کرده که شما می توانید آن را به صورت یک کوله پشتی با خود به هر جایی ببرید. مکسیدر با استفاده از 2 ووفر 6.5 اینچی در این مدل، توانسته به 10 هزار وات قدرت برای تولید صدایی شفاف و بلند برسد و هیجان را برای شما به همراه خواهد آورد. درگاه های این محصول بسیار متنوع هستند و شما با استفاده از فلش مموری، کارت حافظه میکرو SD و کابل AUX می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

البته نباید اتصال بلوتوث نسخه 5.0 این اسپیکر را از قلم بیندازیم که بسیار کاربردی خواهد بود. این اسپیکر مکسیدر قابلیت های متنوعی دارد که یکی از آن ها پشتیبانی از ویژگی TWS است. به لطف این قابلیت، شما می توانید به طور همزمان این اسپیکر را به دو دستگاه متصل کنید. دیگر قابلیت مجذوب کننده این اسپیکر کارائوکه یا همان حذف صدای خواننده از روی موزیک است که برای تمرین خوانندگی مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیکر قابل حمل مکسیدر مدل AL 605 از نورپردازی RGB مجذوب کنندهی بهره می برد. منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ 1800 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند حدبیشتر تا شش ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود پنج الی شش ساعت به طول می انجامد. بدنه این محصول نیز از پلاستیک باکیفیت تولید شده که مقاومت مناسبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل KC804

بسکمک از کاربران علاقه ای به اسپیکرهای با ابعاد بزرگ ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و در پی یک اسپیکر باکیفیت و جمع وجور در بین بهترین اسپیکرهای مکسیدر می گشت، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KC804 می تواند تجربه خرید بسیار مجذوب کنندهی را برای شما رقم بزند. این محصول 950 گرم وزن دارد و شما خیلی راحت می توانید آن را جابه جا کنید. این اسپیکر مکسیدر به شکل یک مکعب مستطیل کوچک طراحی شده که در بخش بالایی آن شاهد قرارگیری طیف گسترده ای از دکمه های مختلف برای اهداف مختلف هستیم. همچنین یک دسته نیز برای سهولت در حمل و نقل این محصول در بخش بالایی آن تعبیه شده است. درون این محصول یک باند 8 اینچی به همراه ساب ووفر وظیفه تولید صدا را بر عهده دارد که حدبیشتر توان خروجی 2000 وات را به کاربران ارائه می دهند و از پس انجام این کار با کیفیت بسیار خوبی نیز بر می آید.

مکسیدر از بلوتوث نسخه 5.0 برای این محصول استفاده کرده که اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما ایجاد می کند و حدبیشتر برد آن نیز به 10 متر می رسد. علاوه بر بلوتوث درگاه های متنوعی روی این محصول دیده می شود که از جمله آن ها می توان به درگاه USB برای اتصال فلش مموری، درگاه کارت حافظه میکرو SD و درگاه ورودی میکروفون نیز اشاره کرد. کاربران همچنین قابلیت تنظیم اکو و ولوم میکروفون را نیز در این محصول خواهند داشت. این اسپیکر باکیفیت مکسیدر با بهره مندی از طراحی زیبا و نورپردازی داخلی RGB، می تواند بر مجذوب کنندهیت های مجالس شما اضافه کند. منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ 1800 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند حدبیشتر تا 6 ساعت شارژدهی با میزان 50 درصد ولوم و 5 ساعت تا میزان 80 درصد ولوم به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد. میکروفون و ریموت کنترل به همراه این محصول ارائه می شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مکسیدر مدل kt13

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل kt13، یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای مکسیدر در خبرنگاران به شمار می رود که با ویژگی های خوبی که ارائه می دهد و همچنین قیمت مناسبش می تواند گزینه خرید مجذوب کنندهی برای کاربران باشد. اول از همه باید به طراحی جالب توجه و جعبه ای شکل این اسپیکر اشاره کنیم که سنگینی وزن آن به حدود 900 گرم می رسد و ابعادی 320x120x152 میلی متری دارد. برای سهولت حمل و نقل کاربران همچنین، یک دسته روی بخش بالایی این محصول تعبیه شده که بسیار کاربردی خواهد بود. مکسیدر برای این محصول خود از دو باند 8 اینچی استفاده کرده که حدبیشتر توان خروجی 9000 واتی را ارائه می دهد و کیفیت صدایی خوبی برای یک محصول در این رنج قیمتی دارد. روی بدنه این محصول مکسیدر شاهد قرارگیری یک نمایشگر LED هستیم که در هنگام یافتن ترک و تنظیم مود به شما کمک خواهد کرد.

در بخش پشتی بدنه این محصول بیشتر درگاه هایی که کاربران به آن نیاز دارند نظیر درگاه USB، کارت حافظه میکرو SD و درگاه AUX دیده می شود. کاربران می توانند حدبیشتر از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی در این محصول استفاده کنند. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و بردی حدبیشتر 10 متری نیز دارد. منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ 1800 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند حدبیشتر تا 5 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود 2 الی 3 ساعت زمان نیاز دارد.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 فروردین 1403 بروزرسانی: 13 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16444

به "راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای مکسیدر؛ مدل های خوش ساخت برای بودجه های متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای مکسیدر؛ مدل های خوش ساخت برای بودجه های متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید