دوقلوهای جاعل سند نمره کار خودرو و موتورسیکلت به دام افتادند

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری دو برادر دوقلویی خبر داد که سند نمره کار خودرو و موتورسیکلت را جعل می کردند.

دوقلوهای جاعل سند نمره کار خودرو و موتورسیکلت به دام افتادند

سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری 132 نبرد در گفت وگو با خبرنگار ، گفت: در پی دریافت شکایت مردمی مبنی بر سرقت خودرو، پرونده ای تشکیل شد که مأموران کلانتری 132 نبرد دیروز پس از کشف خودرو پراید مسروقه، متهمان پرونده را که برادران دوقلو بودند، دستگیر کردند.

او اضافه نمود: پس از کشف خودرو تعیین شد که لوازم داخل آن توسط سارقان باز و سرقت شده بود.

رئیس کلانتری 132 نبرد گفت: همه اموال مسروقه از داخل منزل متهمان کشف شد و در بازرسی از مخفیگاه آن ها، دستگاه های شماره ای سند کردن موتورسیکلت و خودرو کشف شد.

سرهنگ تیموری با اشاره به اعتراف متهمان به 15 فقره سرقت شرح داد: لوازم داخلی خودرو کشف شده به طو کامل از طریق متهمان تخلیه شده بود و متهمان لوازمی از قبیل آینه، باتری، فرمان و غیره را پس از بازکردن برای فروش آن در سایت دیوار آگهی و همچنین در اختیار اوراقچی های میدان شوش قرار می دادند.

سارق و مالخر اموال مسروقه در تهران دستگیر شدند

رئیس کلانتری 132 نبرد با بیان اینکه مالخر پرونده تحت تعقیب است و دستگیر خواهد شد، درباره شیوه سند نمره کردن خودرو و موتورسیکلت ها توسط متهمان، گفت: متهمان تنه موتور را سنگ گرفته و شماره قبلی بدنه را پاک می کردند و پس از آن با دستگاه های مخصوص اقدام به شماره گذاری بر روی بدنه موتورسیکلت و خودرو می کردند.

سرهنگ تیموری خطاب به شهروندان گفت: شهروندان از طریق وکالت شخصی اقدام به خرید و فروش موتورسیکلت و خودرو نکنند و حتما از مبادی رسمی و شماره گذاری های معتبر قدام به این کار کنند.

maeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4775

به "دوقلوهای جاعل سند نمره کار خودرو و موتورسیکلت به دام افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوقلوهای جاعل سند نمره کار خودرو و موتورسیکلت به دام افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید