دوره های آموزشی مرکز زبان دانشگاه کردستان مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس مرکز زبان دانشگاه کردستان گفت: دوره های آموزشی مرکز زبان دانشگاه مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته و برای ترم پاییز این مرکز، 220 زبان آموز ثبت نام نموده اند.

دوره های آموزشی مرکز زبان دانشگاه کردستان مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است

احمدنژاد، رئیس مرکز زبان دانشگاه کردستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: مرکز زبان دانشگاه در حدود 4 ماه است که شروع به کار نموده است. از زمان شروع به کار این مرکز، بیش از 85 نفر در ترم تابستان ثبت نام کردند و در پاییز امسال نیز بیش از 220 زبان آموز ثبت نام نموده اند.

احمدنژاد به تعداد دوره های ارائه شده در این مرکز اشاره نمود و اضافه نمود: این مرکز دوره هایی از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی را ارائه می دهد و در هفته آینده نیز دوره های عربی را شروع می کنیم.

رئیس مرکز زبان دانشگاه کردستان اظهار کرد: دوره های IELTS، MSRT، MHLT و دوره های آموزش زبان برای افرادی که سطح زبانشان متوسط است و نیازمند تقویت مهارت های خود هستند در مرکز برگزار می گردد و در آینده نیز امیدواریم بتوانیم نماینده بین المللی برای مراکز معتبر علمی باشیم و دوره های تربیت مدرس و آزمون ها را برگزار کنیم.

وی ابراز کرد: این مرکز در حال حاضر زیر مجموعه مراکز آزاد و الکترونیک بوده و می تواند منبع درآمدی برای دانشگاه باشد.

احمدنژاد با اشاره به درآمدزایی این مرکز برای دانشگاه، اذعان کرد: اکنون سه هیئت علمی دانشگاه و 15 مدرس مدعو با مرکز همکاری دارند و در زمینه آموزش زبان جزو اساتید برتر در حوزه خود هستند.

وی مطرح کرد: در صورت فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم، امیدواریم تا 2 سال آینده، تعداد زبان آموزان این مرکز به یک هزار نفر برسد.

رئیس مرکز زبان دانشگاه کردستان اعلام کرد: گسترش و توسعه مرکز زبان بی شک مزیت های بسیاری از جمله عدم رفت و آمد دانشجویان به بیرون از دانشگاه و حذف مسائل خوابگاه برای دانشجویان خوابگاهی و کاهش هزینه ها را خواهد داشت.

وی ادامه داد: دانشگاه نظر مساعدی برای تخصیص ساختمان و تجهیزات به این مرکز دارد و امیدواریم در آینده پیشرفت چشمگیرتری داشته باشیم.

احمدنژاد یادآور شد: افزایش تعداد زبان آموزان، راه اندازی دوره های تربیت مدرس، آزمون های معتبر، ترجمه ویراستاری مقالات از جمله برنامه های ما برای ادامه فعالیت این مرکز است و در آینده نیز به صورت آنلاین خدمات ترجمه دانشجویان و اساتید را انجام خواهیم داد.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6725

به "دوره های آموزشی مرکز زبان دانشگاه کردستان مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آموزشی مرکز زبان دانشگاه کردستان مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید