در سفر به ییلاقات گیلان کجا اقامت کنیم؟

به گزارش کنفرانس هکا، استان گیلان با برخورداری از منظره ها بکر، روستاهای زیبا و دیدنی و مرم مهمان نواز همیشه میزبان مسافران زیادی است. از این رو اقامتگاه های متعددی در این استان برای ارائه خدمات به مسافران به وجود آمده اند. از جمله این اقامتگاه ها که ترکیبی از راحتی، آرامش و معماری غنی این خطه را ارائه می دهند، می توان به اقامتگاه های محلی اشاره نمود.

در سفر به ییلاقات گیلان کجا اقامت کنیم؟

این گزارش، 5 اقامتگاه محلی در ییلاقات گیلان معرفی می نماید.

1- اقامتگاه بومگردی کلبه مادربزرگ صومعه سرا

کلبه مادربزرگ که در قلب روستایی گیلان واقع شده است، محیطی آرام و امکانات کامل را برای اقامتی راحت به مهمانان ارائه می دهد. هنگامی که مهمانان وارد این اقامتگاه می شوند، با سیستم خنک نماینده ای که برای استراحت در روزهای گرم تابستان طراحی شده، از آنها استقبال می گردد. با گزینه هایی از جمله تهویه مطبوع و پنکه، بازدیدنمایندگان می توانند دما را مطابق میل خودتنظیم نمایند و فضایی دلپذیر و آرام را در طول اقامت خود داشته باشند.

برای راحتی و آسایش بیشتر، امکاناتی مانند جاروبرقی، سشوار و رخت آویز در نظر گرفته شده که این اطمینان را می دهد تا مهمانان در طول اقامت خود در حومه روستایی آرام در صومعه سرا احساس راحتی نمایند.

2- اقامتگاه سنتی دوخوابه محمدپور

اقامتگاه سنتی دوخوابه محمدپور در شهر آرام شفت واقع شده است. این اقامتگاه سربسته که در میان مجذوب کنندهیت روستایی حومه شهر قرار گرفته است، یک فرار آرام را برای مهمانانی که در پی آرامش هستند، فراهم می نماید. با پارکینگ روباز برای حداکثر چهار خودرو، راحتی با آسایش روبرو می گردد، زیرا بازدیدنمایندگان برای کاوش در محیط های دیدنی و فرهنگ پر جنب وجوش منطقه امکانات لازم را در اختیار دارند.

این اقامتگاه در طبقه همکف طراحی شده، برای مهمانان در هر سن و توانایی ایده آل است. نزدیکی مکان های دیدنی ضروری، از جمله امامزاده ابراهیم و ماسوله، تضمین می نماید که مهمانان می توانند به راحتی سفرهای به یادماندنی را آغاز نمایند.

3- بوم گردی الا تی تی

این اقامتگاه دوستدار محیط زیست در میان منظره ها زیبای گیلان واقع شده است. این اقامتگاه با تمرکز بر معماری سنتی و فرهنگ محلی، این شانس را برای مهمانان فراهم آورده که در خانه های سنتی اقامت نموده و با میراث منطقه ارتباط برقرار نمایند.

اگرچه اقامتگاه ممکن است به علت موقعیت جغرافیایی خود فاقد سیستم خنک نماینده مدرن باشد، اما امکانات رفاهی لازم را برای مهمانان فراهم نموده است. سرویس بهداشتی و حمام مشترک در دسترس است و اطمینان حاصل می نماید که مهمانان در طول اقامت خود به خدمات بهداشتی ضروری دسترسی دارند. آغاز قیمت یک شب اقامت در این اقامتگاه برابر 700 هزار تومان است.

4- اقامتگاه بوم گردی کوچ واحد عمو هوشنگ

اقامتگاه بوم گردی کوچ اقامتگاهی آرام در میان آغوش طبیعت به مهمانان ارائه می دهد. واحد عمو هوشنگ با فضای وسیعی به وسعت 980 متر، محیطی ایده آل را برای کسانی که در پی ارتباط مجدد با زیبایی فضای باز هستند، فراهم می نماید. این اقامتگاه دارای فضای کافی است و دارای سه جای پارک خودرو برای جادادن وسایل نقلیه میهمانان است که راحتی و سهولت دسترسی را در طول اقامت آنها تضمین می نماید.

واحد عمو هوشنگ دارای امکانات مشترکی از جمله توالت، حمام، حیاط و آشپزخانه برای همه مهمانان است.

5- اقامتگاه بوم گردی دوخوابه خونه باغ لنگرود

خانه باغ لنگرود که در منظره ها آرام گیلان واقع شده است، اقامتگاهی مجذوب کننده دوخوابه را ارائه می دهد که عناصر معماری بومی را با امکانات رفاهی مدرن ترکیب می نماید. این اقامتگاه که در دوطبقه گسترده شده و تقریباً 100 مترمربع را در بر می گیرد، ظرافت روستایی معماری سنتی گیلان را به نمایش می گذارد. طبقه پایین دارای فضای پذیرایی دلپذیر، آشپزخانه مجهز و اتاق خواب دنج است، درحالی که حمام مشترک راحتی را برای مهمانان فراهم می نماید.

با بالارفتن از طبقه فوقانی یک اتاق بزرگ و یک سالن چوبی گسترده را نشان می دهد که به یک ایوان بزرگ مشرف به باغ سرسبز باز می گردد. با فضای پارکینگ در دسترس برای دو خودرو و کل باغ محصور شده به وسیله یک دیوار محافظ، مهمانان در طول اقامت خود از حریم خصوصی و امنیت برخوردار هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16911

به "در سفر به ییلاقات گیلان کجا اقامت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به ییلاقات گیلان کجا اقامت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید