دریاچه شهدای خلیج فارس به احترام زمین خاموش می شود

به گزارش کنفرانس هکا، تهران (پانا) - مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس هم گام با سایر بخش های شهرداری تهران طی سال های گذشته نسبت به اجرای رویداد ساعت زمین اقدام کرده است.

دریاچه شهدای خلیج فارس به احترام زمین خاموش می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، فریدون رضوی کیا با بیان اینکه مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس هم گام با سایر بخش های شهرداری تهران طی سال های گذشته نسبت به اجرای رویداد ساعت زمین اقدام کرده است، بیان نمود: ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده از طریق صندوق جهانی طبیعت است که طی آن خانواده ها و کسب و کارها با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های الکتریکی غیرضروری به مدت یک ساعت اثرات تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان را به یاد می آورند و به

زمین، فرصت نفس دوباره می دهند.

مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان اینکه اغلب نماد های شهری و ساختمان های مهم در کشور های مختلف به این جنبش محیط زیستی ملحق شده اند، گفت: حرکت جهانی ساعت زمین اقدام نمادین برای جلب توجه همگان برای احترام گذاشتن به زمین و توجه به اهمیت استفاده صحیح از انرژی برق و پیشگیری از گرمایش زمین است.

امسال، سومین سال پیاپی است که دریاچه شهدای خلیج فارس، در این رویداد زیست محیطی حاضر می شود. امشب از ساعت 20:30 تا 21:30، تمامی چراغ های دریاچه، به احترام زمین، خاموش می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13487

به "دریاچه شهدای خلیج فارس به احترام زمین خاموش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه شهدای خلیج فارس به احترام زمین خاموش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید