خورشیدی: خوشحالم با استعانت از امام رضا (ع) هشتمین مدال طلای ساندا را کسب کردم

به گزارش کنفرانس هکا، قهرمان ووشو دنیا گفت: خوشحالم که هشتمین مدال طلای تیم ساندا ایران در مسابقات دنیای ووشو را با استعانت از امام رضا(ع) کسب کردم.

خورشیدی: خوشحالم با استعانت از امام رضا (ع) هشتمین مدال طلای ساندا را کسب کردم

علی خورشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد کسب مدال طلا در نخستین تجربه حضور در مسابقات دنیای ووشو گفت: مسابقات دنیای از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه کشورها بسیار آماده در رقابت ها حاضر شده بودند، به طوری که بازیکنان باتجربه تر تیم اعتقاد داشتند سخت ترین دوره مسابقات دنیای این دوره بوده است.

وی توضیح داد: خدا را شکر می کنم که در اولین حضور خود در مسابقات دنیای توانستم در کشور چین و با شکست نماینده میزبان به مدال طلا دست پیدا کنم. باید از رئیس فدراسیون ووشو، حسین اوجاقی و علی دهقان که زحمات زیادی را برای ما کشیدند تشکر کنم. ما برای حضور در مسابقات دنیای حدود 4 ماه اردوی سخت را پشت سر گذاشتیم که باعث شد در شرایط بسیار خوبی در مسابقات حاضر شویم و در تمامی اوزان ساندا به مدال طلا دست پیدا کنیم.

قهرمان ووشو دنیا در مورد عملکرد بسیار خوب خود در دیدار نهایی و مقابل حریف چینی گفت: در بازی های ابتدایی خود به دلیل اینکه اولین حضور خود در مسابقات دنیای را پشت سر می گذاشتم تا حدودی تحت تاثیر جو مسابقات قرار گرفته بودم، اما خدا را شکر در دیدار پایانی توانستم توانایی خود را اثبات و به مدال طلا برسم. هشتمین مدال تیم ساندا ایران را با استعانت از امام رضا(ع) کسب کردم و برای این مهم شکر گذار خدا هستم. در دیدار فینال با تمام توان و محکم بازی کردم و کوشش کردم جو سالن تاثیری روی عملکرد من نداشته باشد.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6809

به "خورشیدی: خوشحالم با استعانت از امام رضا (ع) هشتمین مدال طلای ساندا را کسب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشیدی: خوشحالم با استعانت از امام رضا (ع) هشتمین مدال طلای ساندا را کسب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید