خرید آنلاین بلیط هواپیما، تحولی در صنعت گردشگری

به گزارش کنفرانس هکا، برای گشت و گذار در خارج از مرز ها و شناخت دنیای پیرامون خود، ناگزیر به خرید بلیط هواپیما هستیم. صنعت گردشگری یکی از صنایع قابل توجه در هر کشور است که می تواند موجب رشد و توسعه و افزایش درآمد ناخالص ملی شود.

خرید آنلاین بلیط هواپیما، تحولی در صنعت گردشگری

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، برای گشت و گذار در خارج از مرزها و شناخت دنیای پیرامون خود، ناگزیر به خرید بلیط هواپیما هستیم. صنعت گردشگری یکی از صنایع قابل توجه در هر کشور است که می تواند موجب رشد و توسعه و افزایش درآمد ناخالص ملی شود. در چند سال اخیر صنعت گردشگری با دخالت صنعت الکترونیک به پیشرفت های مهمی دست یافته است. به طوری که سیستم گردشگری در حال تغییر از حالت سنتی به مدرن است. در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته، میزان استفاده از صنعت گردشگری به صورت الکترونیک حدود 85 درصد است که کشور ما بیش از 15 درصد آن را به خود اختصاص داده است.

با توجه به این موضوع، امروزه خرید بلیط هواپیما از طریق اینترنت از بهترین روش های خرید بلیط است که استفاده از این روش ما را در زمره کشورهای توسعه یافته در صنعت گردشگری قرار می دهد.

برای دست یابی به این منظور، لزوم وجود زیر ساخت های الکترونیک در کشور بیش از پیش احساس می شود. با پیوستن ایران به شبکه دنیای اینترنت و در دسترس قرار دادن و سهولت استفاده از آن، روز به روز بر تعداد کاربران خرید بلیط اینترنتی هواپیما افزوده می شود.

یکی دیگر از ضروریات صنعت گردشگری الکترونیک، وجود آژانس های گردشگری می باشد که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند. در شهری مانند تهران بیش از ده درصد آژانس های مسافرتی خدمات آنلاین دارند. این موضوع در شهرستانها آمار کمتری دارد. البته این صنعت با سرعت رو به رشد خوبی روبرو است.

ارائه خدمات آنلاین دارای مزایای زیادی می باشد که به مسافران در تجربه سفری آسان، اقتصادی و سریع کمک می کند. مسافران و گردشگران می توانند با مراجعه به وب سایت های گردشگری فعال و مجاز، انواع خدمات گردشگری را با کمترین هزینه و بیشترین سرعت دریافت کنند. حتی در ایام تعطیل می توانند به راحتی به خرید بلیط هواپیما و کلیه خدمات مسافرتی بپردازند.

با مراجعه به وب سایت های معتبر می توانید در هر مکانی که هستید و در هر زمانی که مایلید، اقدام به خرید انواع بلیط، رزرو بلیط و رزرو هتل نمایید. فقط کافیست اطلاعاتی چون مبدا، مقصد و تاریخ را وارد کرده تا در اسرع وقت به تعداد زیادی از انواع بلیط ها به مقصد مورد نظر دست پیدا کنید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما با قیمت های ارزان و اقتصادی دارید، می توانید در سایت های گردشگری، قیمت بلیط هواپیما را مقایسه کرده و ارزانترین آنها را رزرو کنید.

یکی از وب سایت های معتبر و مطمئن در زمینه گردشگری که سالهاست در حال فعالیت حرفه ای می باشد، سایت تیک بان است. تیک بان با همکاری 900 ایرلاین داخلی و خارجی و دارا بودن انواع گواهینامه های معتبر گردشگری می تواند انواع خدمات گردشگری و مسافرتی را در اسرع وقت به مسافران ارائه دهد. برای هر نوع خدمات مسافرتی اعم از خرید یا رزرو بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بلیط قطار و حتی رزرو هتل در سراسر دنیا می توانید به راحتی در تیک بان اقدام کنید. در این سایت با استفاده از سیستم های پیشرفته و آنلاین امکان رزرو ارزانترین بلیط ها به راحتی وجود دارد.

علاوه بر مراجعه به سایت، نصب اپلیکیشن تیک بان بر روی تلفن همراه امکان دیگری است که خریدی آنلاین و راحت را به مسافران هدیه می کند. با خرید از این سایت به طور تمام وقت از پشتیبانی تیم متخصص و با تجربه تیک بان بهره مند می شوید. در صورت بروز هرگونه ابهام و یا سوال در هر ساعت از شبانه روز می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

اگر از امتیازات ویژه خرید آنلاین آگاه باشید دیگر هیچگاه سراغ روش های قدیمی خرید خدمات مسافرتی نخواهید رفت. مقایسه قیمت ها و انتخاب ارزانترین آنها، حق انتخاب گسترده تر، صرفه جویی در وقت و هزینه، دستیابی به اطلاعات کامل درباره بلیت مورد نظر و ده ها خدمات و امتیازات دیگر تنها بخشی از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس از سایت گردشگری می باشد.

بنابراین با استفاده از صنعت گردشگری الکترونیکی سهم بزرگی در افزایش درآمد صنعت گردشگری داشته باشیم.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6049

به "خرید آنلاین بلیط هواپیما، تحولی در صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین بلیط هواپیما، تحولی در صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید