خبرنگاران افزایش دما ، تغییر ساعت کاری را در گیلان رقم زد

به گزارش کنفرانس هکا، رشت - خبرنگاران- شروع ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، سازمان ها، نهادها، موسسات دولتی و بانک های استان از ابتدای تیرماه به ساعت شش و 30 دقیقه تغییر می نماید.

خبرنگاران افزایش دما ، تغییر ساعت کاری را در گیلان رقم زد

استاندار گیلان عصر پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اظهار داشت: با ابلاغ استاندار گیلان ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، سازمان ها، نهادها، موسسات دولتی و بانک های استان به دلیل افزایش دمای هوا و رشد فزاینده مصرف برق در استان از شنبه (اول تیرماه) با یک ساعت تغییر همراه بوده و آغاز آن ساعت 6و 30 دقیقه و خاتمه آن ساعت 13 و 30 دقیقه مشخص می گردد.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگاران نهاده شد، آمده است: همچنین برای روزهای پنجشنبه ساعت آغاز کار 6 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه مشخص شده و دستگاه های اجرایی موظفند 30 دقیقه قبل از خاتمه ساعت اداری سیستم های سرمایشی و همزمان با خاتمه ساعت کاری سیستم های روشنایی و رایانه ای غیر ضروری را خاموش نمایند.

این اطلاعیه با استناد به مصوبه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان اعلام شده و تیم منتخب بازرسان استان بر حسن اجرای آن نظارت دارند.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان؛ آسمان استان طی امروز و فردا (آدینه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر خواهد بود.

تا اوایل هفته آینده آسمانی آفتابی به همراه ماندگاری هوای گرم در استان پیش بینی شده است که با این وجود رگبار و احتمال رعدوبرق بویژه طی عصر و شب وجود دارد.

7296 / 6030

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3825

به "خبرنگاران افزایش دما ، تغییر ساعت کاری را در گیلان رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش دما ، تغییر ساعت کاری را در گیلان رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید