حضور تیم هایی همچون پارس جم در لیگ برتر ارزشمند است

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم و پیکان گفت: طی چند سالی که پیکان به لیگ برتر صعود نموده توانستیم شایستگی های تیمی خود را نشان دهیم.

حضور تیم هایی همچون پارس جم در لیگ برتر ارزشمند است

وی با بیان اینکه تیم پیکان در راستای اهداف ترسیم شده بازی می نماید، اضافه نمود: در 10 هفته ابتدایی لیگ بازی های خوبی را انجام داده ایم و امیدواریم در بازی های پیش رو نیز عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه از بازی کردن در شهر جم خوشحال هستیم، گفت: سال جاری شاهد وضعیت بهتری نسبت به سال قبل در جم هستیم.

وی با بیان اینکه بازیکن مصدوم نداریم و مگنو باتیستا در این بازی محروم است، اضافه نمود: یکی از بارازش ترین مسائل در فوتبال ما این است که فوتبال به شهرهای مختلف رفته است و حضور پارس جم در لیگ برتر برای این استان بسیار ارزشمند است.

جلالی با بیان اینکه حضور پارس جم فرصت خوبی برای لذت بردن مردم از فوتبال را فراهم نموده است، ادامه داد: حفظ یک تیم در لیگ برتر بسیار سخت است و هر سال سخت تر می گردد و تیم باید مورد حمایت قرار گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان توضیح داد: در مقابل همه تیم ها با احترام بازی می کنیم و سعی می کنیم که فوتبال خودمان را ارائه کنیم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1183

به "حضور تیم هایی همچون پارس جم در لیگ برتر ارزشمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم هایی همچون پارس جم در لیگ برتر ارزشمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید