حسینی: همواره سعی کردیم کمبودهای مان را با تمرین جبران کنیم، نگه داشتن کوشکی کار سختی بود

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، این باشگاه کار دشواری برای حفظ علیرضا کوشکی داشته و در نهایت به جدایی او رضایت داده است.

حسینی: همواره سعی کردیم کمبودهای مان را با تمرین جبران کنیم، نگه داشتن کوشکی کار سختی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: واقعیت این است که ما تا پیش از تعطیلات شرایط خوبی داشتیم و بچه های مان فرایند خوبی را در پیش گرفته بودند. متأسفانه با آغاز تعطیلات و رسیدن نیم فصل و نقل وانتقالات چند بازیکن مان را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم و چند بازیکن دیگر هم خواستار جدایی بودند.

وی در ادامه یادآور شد: در این مدت تنها کار خوب ما این بود که خوب تمرین کردیم. امیدوارم که فردا یک بازی خوب مقابل تیم خوب استقلال انجام دهیم. بازی اول بعد از تعطیلات سخت می گردد به ویژه اینکه تیم تغییراتی را هم داشته باشد. البته ما همواره نگاه مان مثبت است و سعی کردیم کمبودهای مان را با تمرین جبران کنیم و ان شاءالله فردا بازیکنان یک بازی خوب انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که تغییر زمان این ملاقات چه تأثیری روی عملکرد پیکانی ها گذاشته است، گفت: به هر حال یک اتفاقی است که زمانش گذشته و درباره آن صحبت نکنیم، بهتر است. در آن موقع ما شرایط خوبی داشتیم، با این حال امیدوارم فردا هر دو تیم بتوانند با تمام توان شان در زمین حاضر شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که برگزاری بازی با استقلال پس از ملاقات آبی پوشان با طرفدار تأثیری در فرایند آنها خواهد داشت، توضیح داد: به هر شکل ما بعد از تعطیلات اولین بازی مان را انجام می دهیم، ولی استقلال یک بازی رسمی انجام داده و برای آنها بهتر شد و در شرایط مسابقه قرار دارند، ولی ما نزدیک به 17 روز است که بازی نکرده ایم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که شرایط نقل وانتقالات پیکان نگران کننده است، اعلام کرد: به هر شکل ما یک اندازه مسائل اقتصادی داشتیم و نگه داشتن کوشکی کار سختی برای باشگاه شده بود. تیم های زیادی دنبال او بودند و با توجه به اینکه یک اندازه به این ترانسفر احتیاج داشتیم و باید قراردادها را پرداخت می کردیم، باشگاه مجبور به این کار بود. سایر بازیکنان هم خودشان خواستار جدایی هستند و این موضوع یک اندازه نگران کننده است، ولی فکر می کنم با کار بیشتر و انسجام بهتر بتوانیم این جابه جایی ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13896

به "حسینی: همواره سعی کردیم کمبودهای مان را با تمرین جبران کنیم، نگه داشتن کوشکی کار سختی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: همواره سعی کردیم کمبودهای مان را با تمرین جبران کنیم، نگه داشتن کوشکی کار سختی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید