حدادی: پیشنهادم 4 میلیارد و 800 بود!، اردو را دنبال می کنم

به گزارش کنفرانس هکا، احسان حدادی گفت : من نگفتم که حتما چهار میلیارد و 800 میلیون تومان را حتما به خودم بدهند و با درک شرایط کشور کوشش می کنم با کمترین هزینه اردوها را برگزار کنم.

حدادی: پیشنهادم 4 میلیارد و 800 بود!، اردو را دنبال می کنم

به گزارش خبرنگاران، احسان حدادی در حاشیه جلسه موزه ورزش کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در خصوص شرایط خود و مسائلی که با فدراسیون برایش پیش آمده است، اظهار کرد: هدف اصلی کسب نتیجه خوب در المپیک است و هر صحبتی که می گردد برای کسب بهترین نتیجه است. موضوع اصلا پول نیست، بلکه بحث اصلی امکانات اولیه مثل فیزیوتراپ، مربی و از این قبیل است و باز هم تاکید می کنم که اصلا بحث پول نیست. در دوومیدانی بر خلاف سایر رشته ها یک تیم کامل در اختیار یک ورزشکار است. مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون تومانی که من عنوان کردم برای کسب بهترین نتیجه در المپیک بوده است و من شرایط ایده آل را گفتم و باید بهترین شرایط را در نظر گرفت. در حال حاضر مبلغ 100 میلیون تومانی که در خصوصش صحبت می کنم 10 هزار دلار می گردد.

او ادامه داد: ما از امروز هم کار را آغاز کنیم دیر شده است، با این حال من سعی می کنم با کمترین هزینه اردوها را انجام دهم.

احسان حدادی در ادامه و در پاسخ به این پرسش که با فدراسیون به تفاهم خواهد رسید، گفت : در نهایت تفاهم انجام می گردد. با ورود صالحی امیری به این موضوع ما صحبت هایی را داشتیم و قرار است این هفته هم یک جلسه دیگر داشته باشیم و این اتفاق یعنی تفاهم رخ می دهد. من شرایط کشور را درک می کنم و به دنبال این هستم که با کمترین هزینه اردوها را برگزار کنم، اما برای کسب نتیجه خوب باید حداکثرها را در نظر گرفت.

او خاطر نشان کرد: با این حال هر مربی ایرانی و خارجی که برای من در نظر بگیرند قبول می کنم و باز هم می گویم که من بهترین شرایط را گفتم نه این که حتما این پول را به من بدهند.

حدادی در پاسخ به این پرسش که اگر این مبلغ درخواستی اش به او داده نگردد، امکان خداحافظی از ورزش قهرمانی وجود دارد، گفت : خیر. من هشت سال دیگر به عنوان ورزشکار حضور خواهم داشت. اگر هم بعد از آن شرایط فراهم باشد و من را بخواهند در بخش مدیریت ورود می کنم.

خبرنگار: آتنا خلیلی

دبیر خبر: امیرداود کمالی

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1674

به "حدادی: پیشنهادم 4 میلیارد و 800 بود!، اردو را دنبال می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: پیشنهادم 4 میلیارد و 800 بود!، اردو را دنبال می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید