جلسه کمیته فنی صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی بوشهر برگزار گردید

به گزارش کنفرانس هکا، جلسه کمیته فنی صنایع دستی صبح امروز با حضور سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، معاون صنایع دستی ، معاون پشتیبانی و مدیریت برگزار گردید.

جلسه کمیته فنی صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی بوشهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، در این جلسه معاونان ضمن ابراز نقاط قوت و ضعف در سیستم ارائه محصولات و نحوه فروش به روند هر چه بهتر شدن و توسعه این صنعت پرداختند و با ارائه راهکارهایی جهت رونق و صادرات محصولات صنایع دستی به گفت و گو پرداختند.

ارغوان مهدی زاده سرپسرت اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر در این نشست با بیان موضوع همسایگی استان بوشهر با کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: صنایع دستی جنوب کشور در حوزه خلیج فارس فروش خوبی دارد و ما باید از فرصت هم مرزی با خلیج فارس و دسترسی به این کشور ها بیشتر استفاده کنیم.

مهدی زاده ادامه داد: امروز صنایع دستی استان بوشهر به تولیدات با کیفیتی رسیده است و چه در کشور و چه خارج از کشور مورد استقبال واقع شده است و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است زیرا باید تلاشمان را بیشتر کنیم که کیفیت صنایع دستی دستخوش کمیت نشده و کمیت در کنار کیفیت به یک میزان رشد داشته باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر با اشاره به وضعیت کمبود مواد اولیه در بعضی از صنایع دستی گفت: در چند ماه اخیر شاهد کمبود مواد اولیه در بعضی از صنایع دستی بودیم که به حمد الله بعضی از صنعتگران تا حدودی این موارد را برطرف کردند و بعضی نهادها نیز قول وام های برای کارگاههای تولیدی مواد اولیه داده اند.

مهدی زاده در سرانجام گفت: برای توسعه و ترویج صنایع دستی بعنوان یک سفیر فرهنگی عملکرد مناسبی داشته ایم که در سال جدید این جهت را با برنامه هایی که در دستور کار خواهیم داشت بهتر و منسجم تر پیش خواهیم برد.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2153

به "جلسه کمیته فنی صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته فنی صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید